Recente inhoud door jeffrey defqon1

  1. jeffrey defqon1

    [Inschrijftopic] WvW #361

    1. Sule 2. Dash 3. Ownage 4. Bappos 5. Cowboy niels 6. Chmegers 7. rover ram 8. spieder 9. Jan 10. Secret Ambition 11. Calamus Incendium 12. Rinske 13. BloodWolf14 14. MOH 15. De LEGENDE van het Noorden 16. jeffrey defqon1
  2. jeffrey defqon1

    [Speeltopic] WvW #360 - Slechte modjes deel 2

    Wat een kut forum joh wat zijn jullie voor stel daapies ik ben hier vorig jaar terecht gekome door de verraders op videoland. Toen al zeiden jullie de hele tijd dubbelaccount ben er echt klaar mee zoek het uit zoek wel een andere plek on te weerwolven
  3. jeffrey defqon1

    [Speeltopic] WvW #360 - Slechte modjes deel 2

    Ik had gewoon het gevoel dat hij wolf is? Ik ben geen dubbelaccount maat dat heb ik een tijd terug al eens uitgelegd
  4. jeffrey defqon1

    [Speeltopic] WvW #360 - Slechte modjes deel 2

    Weinig mensen laten wat los alleen @ItsDash hint al op iemand die wolf is? Waarom wil je een slechte rol bij iemand in de schoenen schuiven?
  5. jeffrey defqon1

    [Inschrijftopic] WvW #360 - Slechte modjes deel 2

    1. Bappos 2. MOH 3. chmegers 4. Azzandra 5. victorious 6. speeder 7. CL 8. Rinske 9. Rover 10. bombino 11. Niels 12. Legende 13. Time 14. Anthraxxol 15. Wolv 16. Simeco 17. Dashke 18. Mali 19. Bloodwolf 20. Jan1996 21. De Sukkel 22. Candiu 23. JokersBrain 24. blond 25. jeffrey defqon 1 @Sluwe...
  6. jeffrey defqon1

    [Speeltopic] Wokecultuur van Wakkerdier #349

    ik ga voor jokersbrain ik snap niet waarom de verdenkingen op anderen liggen. hij probeert het potje actief te maken vaak is dat wolfs. en als er dan een reactie op hem komt schiet ie direct in de verdediging en gaat hij op hem stemmen heel raar
  7. jeffrey defqon1

    [Speeltopic] Wokecultuur van Wakkerdier #349

    nog net ff op de valreep ik snap niet waarom er stemmen op me staan wat heb ik verkeerd gedaan? zie alleen gewoon hele goedkope poging van jokersbrain en calamus incendium
  8. jeffrey defqon1

    [Speeltopic] WvW #342

    Ik las in het vorige potje over een vervanger kan iemand misschien mij vervangen ik heb het druk
  9. jeffrey defqon1

    [Inschrijftopic] Wvw #342

    Hoe krijg je voorspeld op zo manier als je je tekst moet inspreken haha is het niet gekalibreerd
  10. jeffrey defqon1

    [Inschrijftopic] Wvw #342

    Ook met de spelleider ik ben even zijn naam kwijt Joker nog iets
  11. jeffrey defqon1

    [Inschrijftopic] Wvw #342

    Ik heb contacf op genomen met Speeder over deze zaak
  12. jeffrey defqon1

    [Inschrijftopic] Wvw #342

    Whahah niet liegen Speeder ik ben jou dubbelaccount. Nee grapje ik snap het ook niet ik moet mij elke keer verdedigen ik zie ook jou naam steeds voorbij komen ik neem wel even contact met jou op
Bovenaan