Recente inhoud door jaimy1797

  1. DNA / Premade van 70 man

    Voor de lezers die niet in de W90 Discord zitten: Meneer Rene en Mats beschuldigen DNA van het hebben van een premade van 50 man, wat uiteraard klinklare onzin is. MIjn sarcastische reactie hierop was dat we wel 70 accounts hebben. Voordat dit straks verder uit zijn verband getokken wordt ;)
  2. DNA / Premade van 70 man

    Sarcasme spat er vanaf :)
  3. Backstabbers Farmercy

    Maar zonder Mark? Of speelt Mark daar nu ook?
  4. Backstabbers Farmercy

    Is dit serieus? Dacht dat Coruscant gestopt was.
  5. Backstabbers Farmercy

    Als dit toegstaan wordt krijg je straks ineens allemaal stammen die elkaar gaan stabben en buitenom via Discord bespreken op deze manier te internen. Hier is voor TW dan geen onderscheid meer in te maken.
  6. Backstabbers Farmercy

    Report m dan.
  7. Backstabbers Farmercy

    Wanneer op grijs @Farmercy ?
  8. Toppers & floppers

    Top: Daniel Wendt voor het continu in thema blijven van zijn piratenrol in zijn stam PIRATA. Flop: mastercol voor het zijn van een slechte verliezer en het meerdere malen gooien van katapulten op boerderij en GS-gebouwen.
  9. spotprenten

  10. [Profiel] Solar Eclipse (W90)

    Doe ik zodra het weer werkt. Kan geen pp overmaken, staat al een support ticket voor open.
  11. Toppers & floppers

    Ik bedoel: Ja, Eric is een echte topper!
  12. Toppers & floppers

    Nee joh, alleen maar floppers op W90.
  13. Toppers & floppers

    Ik denk dat meneer doelt op mijn "DNA top" bericht. We hebben t dorp toch? Hebben we goed gedaan :)
  14. Toppers & floppers

    TL;DR: DNA top
  15. Toppers & floppers

    Zoals Wurm omschrijft: Zijn account heeft de stats continu in de gaten zitten houden. Op basis van farm statistieken en de ODA/ODD erbij bij hem en zijn buurman is een gokje gewaagd. Er is niet gescout van tevoren, want dan zou zijn stam mogelijk def bij hem plaatsen. Doordat we niet gescout...
Bovenaan