Recente inhoud door Jah Lion

  1. Golden Awards

    Golden award voor spy van het jaar: @The Peasants Revolt Golden award voor zoutje van w83: @The Peasants Revolt Golden faggy: @Dom Perignon Tommeke
  2. Wereld winst

    Dag Melfin, wat fijn dat je iedereen de les komt spellen over topspelers en samenwerkingen. Bij mijn weten speelt een ieder dit spelletje voor het plezier, en als je het plezier nu niet kan vinden in een stam als Stab of Blood waarbij al tijdens simpele onderhandelingen duidelijk wordt dat hun...
  3. Clustercontest w83

    Heel fijn voor die noob, en hoop dat hij zijn onrechtmatige puntjes nog niet heeft gebruikt. Toch dikke merci voor de fix :)
  4. Clustercontest w83

    @miketijger wanneer kunnen wij onze gewonnen PP in ontvangst nemen? Of werken jullie zoals de Belgische staat? Subsidies beloven, en enkel rekeningen sturen?
  5. Wereld winst

    Ik denk dat de wereld oprecht blij is dat een groot deel van stab nu weg is. Er blijft maar doorgemekkerd worden over dke samenwerking tussen of en fvd… maar behalve een vv’tje op en neer is er van samenwerken verder nog niet heel veel gezien. Om gelijk de handdoek in de ring te gooien en jullie...
  6. Top/flopstammen

    Waarheid !!!
  7. Wereld winst

    dat zijn stats voor DOMme mensen (punt)
  8. Wereld winst

    misschien is dat het probleem he, je hebt geen idee wat er deze wereld eigenlijk gespeeld heeft. Zeggen dat wij van het begin af aan al meteen een ww op zak hadden is overdreven want dat was absoluut niet waar. Blood en Stab hebben heel veel kansen laten liggen om een dikke stempel op deze...
  9. Wereld winst

    naja, ik speel op DOM, je kan dus wel stellen dat het niveau in OF een flinke klap heeft gekregen. Je kan ons echt niet verwijten dat de twee grootste stamen samen zijn gegaan, zowel BLOOD als STAB waren een heel stuk groter. BLOOD heeft overigens ook een prima rimligging met 0.0 tegenkanting...
  10. Wereld winst

    De facto doen wij precies hetzelfde als jullie, alleen zijn jullie veel eerder gestart met jullie slaafjes van voor en van achter te naaien en hebben wij niet besloten om het hazenpad te nemen
  11. Grijs

    Naar mijn gevoel zit er gewoon voldoende kwaliteit in blood en stab om weerwerk te kunnen bieden hoor. Early hebben jullie gewoon een prima massa op de noobs van designated opgezet met meer dorpen winst dan dat wij dat deden op jullie. Verder gaat de strijd gewoon gelijk op leek me? En hebben...
  12. Golden Awards

    Imagine Lekker flexen met een BLOCK OK in die middelste dorpen terwijl je stamgenoot zijn def aanvraag op het forum niet ingevuld geraakt Imagine
  13. Clustercontest w83

    Een terechte winnaar
  14. Clustercontest w83

    Overduidelijk de landingsbaan van Dom! Als je de :KEKW: legertjes ziet opstijgen en landen in het Stab! Cluster kan je maar een ding doen, en dat is maar hopen dat het er niet te veel zijn
  15. Clustercontest w83

    Kunnen we weer overgaan naar de orde van de dag? Namelijk het free uitdelen van peepee?
Bovenaan