Recente inhoud door jacob3

  1. Eind w77

    Oei, ik ga maar snel op vakantie.
  2. W73: Challenge Guaranteed, or Not?

    Ik wens jullie allemaal veel succes toe op w73, als ik zo dit topic door lees gaat het een leuke wereld worden. Zelf ben ik voorlopig nog even bezig op w71 anders had ik zeker mee gedaan.
  3. Spotprentjes

    Ik helemaal mijn best doen op een lijstje waarin aandacht is voor alle stammen, worden nog steeds alle lijstjes van Hi Ho over een kam gescheerd. Voor de rest ben ik het met je eens dat Fier op basis van verkeerde argumenten in veel lijstjes wordt "onderschat". Het niet hebben van veel ODA of...
  4. Golden Awards (special addition)

    Kanade, prope en Toilet
  5. Golden Awards (special addition)

    We houden onderling bij wie de meeste nominaties krijgt bij GA lijstjes, nu ik hun account naam verkeerd heb gespeld krijg zij geen punten ;)
  6. Golden Awards (special addition)

    Beste speler: Voor mij is er eigenlijk maar een optie voor de beste speler en dat is The american snipper. Het is voor mij niet het beste account vanwege hun reputatie of hun timing of hun constante niveau. Het is in mijn ogen het beste account omdat ze bijna altijd gewoon slimmer zijn dan hun...
  7. Top & Flopstammen

    Dit is nieuw voor mij, maar ik ben altijd in om afspraken te maken omtrent Kata/cf.
  8. Top & Flopstammen

    hoe weet je dat dit de zelfde bram is? Er spelen wel meerdere Brammen TW, en in jouw post zie ik nergens een link tussen de ene bram en de ander.
  9. Top & Flopstammen

    Hrieps had een paar dagen geleden een BB in de cluster van King pvm overgenomen. met 60k deff er achter getimed. Dit dorp pakte hij zodat hij in de RIM van Hi Ho meerdere BB dorpen kon pakken. Hrieps/alea werkte niet mee om dit op diplomatieke wijze op te lossen. Ze hebben vanuit die CF meerdere...
  10. Golden Awards (special addition)

    Ik zou wel een lijstje willen maken maar ik ken echt bijna niemand buiten Hi Ho dus dat gaat zo'n eenzijdig lijstje worden dat ik er maar niet aan ga beginnen. Niemand zit er op te wachten dat die dwergen nog arroganter worden dan dat ze al zijn;)
  11. Once upon a Time

    Moraal van het verhaal, je moet niet zo veel praten tijdens het TWen
  12. Once upon a Time

    Is er ook een samenvatting van dit verhaal?
  13. Top & Flopspelers

    Waar heb ik deze opmerking aan te danken?
  14. Top & Flopspelers

    Ik ben niet heel goed in grammatica om eerlijk te zijn ben ik heel slecht in grammatica. Maar ik ben vrij zeker dat ik mystery men ben en niet flop. Wel ben ik weg gespeeld op w69 en dat komt omdat mystery men behoorlijk flopte op w69.
  15. Top & Flopspelers

    Zal ik dan toch maar even reageren en bedanken dat je ons als een topper ziet;)
Bovenaan