Recente inhoud door IronMaiden12

  1. IronMaiden12

    Stemtopic speedronde 6000

    Algemene informatie * Start: Zondag 29 mei * Einde: Zondag 12 juni * Snelheid: 50 * Overwinningsvoorwaarden: De Speler die de meeste dorpen heeft overgenomen wint. Wereldsysteem * Ridder: Ja * Ridderitems: Nee * Boogschutters: Nee * Kerk en geloof: Ja * Smederij: Simpel * Goudmunten: Ja *...
  2. IronMaiden12

    [Doorgegeven] Wachtlijst hoofdgebouw - kunnen anticiperen op gebouwvoorwaardes.

    Lijkt mij wel heel chill zeker het laatste level van je smederij. Ik probeer deze dan maar zo laat mogelijk te plannen zodat als ik wakker word 's ochtends dat ik de adelshoeve gelijk kan bouwen. Het mooi zou zijn dat ik deze in de nacht kan bouwen en 's morgens genoeg grondstoffen heb op een...
  3. IronMaiden12

    Zeg nee

    Nee nope nee
  4. IronMaiden12

    Code bij accepteren etc.

    Ik kan thuis eens even kijken of ik dan het zelfde probleem heb of niet :)
  5. IronMaiden12

    Code bij accepteren etc.

    Ik gebruikte chrome alles verwijderd etc. maar ik ga wel over op Edge daar werkt het wel naar behoren haha. Thanks voor je tips!
  6. IronMaiden12

    Code bij accepteren etc.

    Hallo Forum leden, Ik ben weer op een nieuwe wereld begonnen maar bij bijna alles krijg ik deze ''fout''melding. Iemand die weet hoe dit kan en hoe ik dit kan verhelpen? (Zie afbeelding voor voorbeeld)
Bovenaan