Recente inhoud door ...IROH...

  1. ...IROH...

    vragen betreft stam ondersteuning en aanval

    ik speel op W74 maar heb een paar vragen 1 als een stamlid naar mij OS stuurt en ik kick diegene uit de stam komt de OS nog aan als OS? 2 als ik een stamlid aanval terwijl hij nog in de stam zit om hem daarna te kicken zodat mijn aanval arriveert komt mijn aanval dan alsnog als bezoek binnen...
  2. ...IROH...

    Ideeën hoek [Tw Gerelateerd]

    ik zou graag willen dat ik dorp notities (van stamleden) zou kunnen zien zonder PP acc te hebben iedereen deelt dit met mij maar ik kan het niet zien ivm premium acc ook zou het mij leuk lijken dat burgerwacht minder lang duurt ipv 6u maar 3u (kan ik er vaker mee snipen) verder zou ik willen...
  3. ...IROH...

    Spotprenten

    DE MENSEN DIE WERELD 76 WINNEN BE LIKE:
  4. ...IROH...

    Oneerlijk spel anno 2020

    ooit empire four kindoms gespeeld? daar heeft men zelfs roofbontgenootschappen (met de beste dorpen) gwn puur om te roven als er een spel beginner onvriendelijk is is het dat spel wel robijnen voor snellere reistijden die puur gehaald kunnen worden door echt geld erin te steken mensen die de...
  5. ...IROH...

    Forummoderatie w74

    :) top dan doe ik dat effe dank jullie allen voor jullie hulp
  6. ...IROH...

    Forummoderatie w74

    ja deze instelling heb ik al alleen zie ik nergens een grijs bolletje van stamchat alle andere spelers worden wel als individu weer gegeven bij chat ik kan ook scrollen enz maar nog steeds geen stamchat dat hele balkje met 'groepsgesprekken' word ook niet weer gegeven
  7. ...IROH...

    Forummoderatie w74

    beste, ik heb geen idee hoe mijn stam chat word geactiveerd het betreft de stam Lotus w74 ik heb gekeken in de chat maar kon niks vinden. het staat zeg maar niet waar gebruikelijk gechat word hoe kan ik dit probleem verhelpen?
Bovenaan