Recente inhoud door Bolletje Wol

  1. Bolletje Wol

    Vraagjes voor Kr33log

    5. Alleen vrij handelen binnen de stam. Dus dat is ook tegen een 2-1 verhouding, dat je je stamgenoten kan boosten? Zou eerlijker zijn als alles altijd 1-1 verhouding is namelijk om het boosten te voorkomen. Tijdens het starten op een gewone wereld krijg je opdrachten en beloningen (150 hout...
  2. Bolletje Wol

    Feedbacktopiq

    - Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 4 (400%) - Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 1 (100%) Volgens mij staan de commando's ook op 400%
  3. Bolletje Wol

    Feedbacktopiq

    Waarom kan ik niet inloggen op classic 2? Hij moet toch al 52 min in de lucht zijn
  4. Bolletje Wol

    Top/ flopspelers

    Als ze de ban ook om andere beweegredenen geven dan alleen GoldRuleZ zouden ze dat moeten vermelden. Maar wat nu als Joa of iemand anders van cala deze persoon via Discord had aangesproken. Was het dan ook een boost geweest of was het dan een lucky shot geweest want het is niet te traceren via...
  5. Bolletje Wol

    Voorstellen Classic 30

    Er zijn nu de afgelopen jaren aardig wat classics geweest. Iedereen weet dat een classic een tijdrovende wereld is, waar je met een groot team op moet spelen omdat je anders binnen een paar dagen de activiteit niet rond krijgt. Wanneer ik kijk naar de eerdere classics die ik mee deed, was het...
  6. Bolletje Wol

    Golden Awards!!

    Beste speler: Ik denk dat er afgelopen classic meerdere spelers bewezen hebben dat er kwaliteit genoeg was op deze wereld. Maar om goed te zijn heb je niet alleen de kwaliteit nodig, maar ook de mentaliteit. Daarom wil ik deze toegeven aan Jukke. Wanneer je zolang en zoveel onder aanval ligt...
  7. Bolletje Wol

    Classic Awards

    Ik bedoelde Oost tegen tegen west inderdaad
  8. Bolletje Wol

    Classic Awards

    Omdat het Oost tegen west aan het vechten is. De stammen houden elkaar redelijk in evenwicht. Waardoor het meer stuivertje wisselen is, dan dat er echt een account en daardoor een stam gebroken wordt.
  9. Bolletje Wol

    Kata's

    SS. Viel toch samen met P. Pacman aan?! Wanneer P. kata's stuurt en gebouwen neerhaalt en daarna begint de wave van SS. aan te komen. Matterlotti moest nog beginnen met sturen op het moment dat de kata's waren geweest. Dan hebben jullie daar toch indirect baat bij gehad, hebben jullie er...
  10. Bolletje Wol

    Praathoek #24

    - Ondersteuning buiten de stam: Uit, je kan pas support binnen de stam sturen als je 2 dagen lid bent (ontvangen kan wel) Opgelet: Dit telt in dagdelen, als je de stam joined op maandag 23:50 kan je vanaf woensdag support sturen. @Duckje dit heb jij aangekondigd tijdens het openen van deze...
  11. Bolletje Wol

    Stelling van de dag

    Ik voel mee met je pijn. Allemaal edels die heen en weer lopen en dan komen ze wel binnen met 4 edels. Eerste treintje deze wereld en het ts op 8.
  12. Bolletje Wol

    Feedback Quarantaine-wereld

    Is het dan niet mogelijk om aanvallen om te zetten in bezoeken (net als met feestdagen) tussen 00:00 en 8:00. Op deze manier bouwt het dorp wel door en kan je alles plannen om 8 uur voor een massa maar kan je wel normaal je slaap pakken en kan je in principe 2 week solo knallen.
  13. Bolletje Wol

    Praathoek W69

    Duif
  14. Bolletje Wol

    Het moderne boosten. Slim of onsportief?

    En er komt weer een event aan. Dus er kunnen weer GS pakketjes, edeldecreten en vlaggenbooster binnengehaald worden. Terwijl de inventaris nog lang niet leeg is van het vorig event. Er komt ook weer PP binnen van wereld 70, dus dat kan meteen weer gebruikt worden. De munten kunnen sneller...
  15. Bolletje Wol

    Praathoek W69

    Nog een voorkeur tegen wie Laurens?
Bovenaan