Recente inhoud door IMakeYouHappy

  1. IMakeYouHappy

    Clustercontest w83

    Is dat niet wat sommige mods, ik noem geen namen, ook vaak doen? Vrije meningsuiting is iets wat gewoon moet kunnen zonder daar een ban voor uit te delen. Indien je het niet eens bent met iemand zijn mening kan je deze als volwassene gewoon negeren of in dialoog gaan. Jammer dat zelfs dat niet...
  2. IMakeYouHappy

    Massa's Cult top of flop

    Dus je zegt dat we met stabbers spelen en nu opeens zit je zin vol met onzekerheden?
  3. IMakeYouHappy

    Spotprenten

    Ik heb ook eentje. Ging hem normaal niet posten…
  4. IMakeYouHappy

    Massa's Cult top of flop

    Hier was je me kwijt. Seksueel gefrustreerd, dat is de reden! Waarom zou ik me aangevallen voelen als ik zeg dat het makkelijk praten is achteraf en dat dat ook niet de manier is om te deffen?
  5. IMakeYouHappy

    Massa's Cult top of flop

    Misschien kan AAO hier ook een cursus over schrijven. Ik zie al zoiets aankomen als: front bashen, weinig edels en zo min mogelijk fakes. Ohja, slecht getimed kan er misschien ook nog bij.
  6. IMakeYouHappy

    Massa's Cult top of flop

    En als Pony met een frontbash -100 zou gegaan zijn dan had je ons nu een ander verhaal verteld. Als dit echt de manier was hoe jij zou deffen en je bent zo goed als je hier beweerd dan kon je dit gewoon in de stam doordrukken.
  7. IMakeYouHappy

    Massa's Cult top of flop

    Das zooo W76 wat je nu zegt…
  8. IMakeYouHappy

    Massa's Cult top of flop

    Ik heb er niets mee te maken mvg
  9. IMakeYouHappy

    Voorsteltopic

    Ik heb nog nooit gelogd. Mvg Lukas
  10. IMakeYouHappy

    Hoe zit het nu met Thomas?

    Schreeuwen dat Cult hier niets mee te maken heeft en hun niet moet mengen in deze is ook heel gemakkelijk. We zijn dan wel weer goed om een NAP te verlenen, geen VV aan te nemen van Thomas en alle pm wisselingen door te geven aan jullie. Maar inderdaad, we hebben er niets mee te maken.
  11. IMakeYouHappy

    Hoe zit het nu met Thomas?

    Je gebruikt hier heel veel woorden die niet kloppen. Mvg
  12. IMakeYouHappy

    Hoe zit het nu met Thomas?

    Is al meerdere keren gezegd geweest door verschillende spelers. Is een algemene opmerking.
  13. IMakeYouHappy

    Hoe zit het nu met Thomas?

    En is het ook totaal niet relevant om een speler op het AF een stabber te noemen zonder te laten weten wat er voorafgaand gebeurd is. Want dan kunnen we ook evengoed de stam Blaze als stabbers afschilderen.
  14. IMakeYouHappy

    Hoe zit het nu met Thomas?

    Dat is het hem juist. Er worden zaken verwacht van Cult maar andersom komt er niets. Want dan zijn we ‘maar’ een derde partij die er niets mee te maken heeft.
  15. IMakeYouHappy

    Hoe zit het nu met Thomas?

    Is wel heel gemakkelijk om iemand te beschuldigen zonder enig bewijs. Maar dus hij mocht pas zijn deff terugtrekken als er een aanval liep van jullie?
Bovenaan