Recente inhoud door Illuminated

1. Illuminated

Grondstoffen balancer script 2020

Werkt perfect dikke SO naar jou <3
  2. Illuminated

Spotprentjes

oeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiii
  3. Illuminated

Don't Get High on your own supply

Wat een bullshit, de leider van Hi Ho pakt de vv van Gh om een NAP te schenden lmao en denkt even deze te kunnen vebreken voor Gh NAP sloeg ook nergens op maar was een zekerheidpuntje dat we niet weer genaaid zouden worden omtrent een join. Dat Gh daarmee akkoord gaat is verre van ons probleem...
  4. Illuminated

Don't Get High on your own supply

Idd, Elowyo lag toen nog ertussen. Ze hebben mooi gebruik gemaakt van de join besprekingen om desbetreffende speler te internen
  5. Illuminated

Spotprentjes

Stuurde alea clears? xD
  6. Illuminated

Spotprentjes

Valt ook mee hoor, 2 weken geleden meer dan nu iig. Denk dat we toen ook wat actiever stuurde^^
  7. Illuminated

Spotprentjes

Te snel overheen gelezen :p Ik schiet soms te snel in de aanval :oops: :rolleyes:
  8. Illuminated

Spotprentjes

DODGE OK
  9. Illuminated

Speedronde #4514 - Watch your OD(A)

Wesley! Ik heb je zelfs op feestboek matje
  10. Illuminated

Speedronde #4514 - Watch your OD(A)

HE NOUD G KOMT SIEMEN OOK NOG EEN KEER
  11. Illuminated

De onwaarschijnlijk snelle groei van Spurski5

Wat maakt het vrij versturen nou uit? Deze persoon in kwestie kan toch het miljoenen account farmen door middel van aanvallen? Het account is immers uit beginnersbescherming en de 30:1 regel geldt niet (meer) voor deze speler.
  12. Illuminated

De onwaarschijnlijk snelle groei van Spurski5

Ligt in de rim van Hi Ho, niks nieuws dus. Twee spelers van hen al een aanvalbare ban gehad, ze leren het nooit?
  13. Illuminated

[Profiel] Sule Silmad & Awesome Party (800PP)

@Sule Silmad ik heb nog niks ontvangen, klopt dat?
  14. Illuminated

[Team] Banner gezocht

Kan hem eventueel nog bijknippen naar het echte formaat maar vond 140px iets te laag EDIT: vuuuur