Recente inhoud door iannator007

  1. Wereldwinst

    das waar alles binnen 10ms
  2. Wereldwinst

    ik block alleen op muur 0 sorry en ik val aan in NB deal?
  3. Wereldwinst

    ja is goed stuur maar door naar iannator007 dan def ik voor je :)
  4. Wereldwinst

    ik meld me aan wanneer mag ik starten?
  5. Wereldwinst

    bbs edelen for the win?
  6. Control Chaos!

    als je niks post kip kan je zeggen wat je wilt
  7. Control Chaos!

    dus waar wacht je dan nog op geen bewijs kan je hier ook niet komen mensen verwijten
  8. Control Chaos!

    heb je berichtjes ofzo dat je dit kan bewijzen anders kan ik hier iedereen beginnen verwijten van alles en nog wat
  9. Control Chaos!

    heb je iets van bewijs je kan zeggen wat je wilt
  10. Spotprenten

    wist je dat er een wereld buiten achter je scherm zitten bestaat en als je die af en toe een keer zou betreden zal je wel beseffen dat dat geen dingen zijn waarmee je lacht
  11. Spotprenten

    het gaat niet om wat hij zei maar wat die andere persoon al heeft verwijderd omdat hij waarschijnlijk zelf zag dat hij verkeerd zat zoiets hier te posten en dan zeggen dat ik een aansteller ben haha ja man er zitten echt vijzen los in je hoofd, je hebt geluk ik werk in metaal industrie ik kan er...
  12. Spotprenten

    als je zulke dingen grappig vind dan zou ik toch voorstellen om hulp te gaan zoeken, als je wilt kan ik wel een paar goeie opzoeken voor je waar je eens naar toe kan gaan maar wat hij zegt gaat erover insta ban voor life van tw is de enige oplossing zoals ik al zei je hebt trash talk maar zulke...
  13. Spotprenten

    hoezo zet je dit zelf bij spotprenten gewoon direct report wtf doe keer normaal je hebt trash talk in elke game maar dit gaat 100keer der over in mijn opinie gewoon insant report en ban for life op tw
  14. ELMO

    hmm sorry ik ken geen iannalator op classic
  15. Golden Award (Mid Game)

    hier mijn lijstje: beste speler: SPENKYYYYY Ik wil graag nog meedelen dat: Dit me veel langer kostte dan ik had gehoopt. :(
Bovenaan