Recente inhoud door I Just Knocked You Out.

  1. I Just Knocked You Out.

    Spotprenten

    Ik ben van de partij sorry @aapjeklapklap ik moet qq verlaten en overstappen naar het legendarisch cactoerne. Ik zal starten met @Vleesje @Rob. en heb een donatie van 800 euro aan pp gedaan omdat Niels ons heeft verraden! De rest die hier heeft gespeeld zal opstaan uit de dood en cactoernes...
  2. I Just Knocked You Out.

    Voorsteltopic - Wereld 85

    Mis alleen de ms van de edels is dit 25-50-75-100?
  3. I Just Knocked You Out.

    Voorsteltopic - Wereld 85

    wil spelers zoals jij van deze wereld afhouden :p:engel:
  4. I Just Knocked You Out.

    Voorsteltopic - Wereld 85

    Snelheid: - Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 3.0 - Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 1.0 - Aanvalstiming: 25-50 ms Spel Systeem - Ridder/Standbeeld: ja - Boogschutters/bereden Boogschutters: ja - Technologieën: ja - Kerk en geloof: ja - Uitkijktoren: nee - Bolwerken: ja -...
  5. I Just Knocked You Out.

    Grijs

    Dabbel ik wil graag weten hoe jij aan de info komt dat er vanuit FvD vv is gedraaid? Ik zie namelijk van het kanaal waar jij de screen van hebt dat er letterlijk niemand van FvD zegt ja geef die vv maar doe ik wel? Daarbij heb je dus ook weer een punt jullie krijgen screens van andere stammen en...
  6. I Just Knocked You Out.

    Grijs

    ik kan bijna met zekerheid zeggen dat er binnen fvd geen vv van x-mas is gedraaid. De samenwerking is nooit tot stand gekomen totdat blood en damage fvd aanvielen. Wat helaas een erg magere massa was. En na een simpele aanval met geloof ik 150 clears op cdl en dabbel die overigens wel gewoon...
  7. I Just Knocked You Out.

    Grijs

    Ik snap je gedachte maar dat was tot 2 weken geleden iig niet aan de orde. maar ja ze liggen inderdaad wel heel erg mooi maar goed tussen damage en fvd zat voorheen nog een stam antiek die redelijk geinternt is door damage (stab) dus vandaar zo een inmens front. Daffy lag nog redelijk ver van...
  8. I Just Knocked You Out.

    Grijs

    Finis ligt in de rug van IJKYO dus best logische phalanx die heeft pas later zijn dorpen richting blood gepakt.
  9. I Just Knocked You Out.

    Grijs

    Dat is TIM
  10. I Just Knocked You Out.

    Grijs

    Trouwens Kyle wil je evene blood en damage selecteren om te laten zien hoe imens het front van IJKYO was toen deze 2 stammen tegelijk aanvielen en wel geteld 80 edels stuurde terwijl je normaal wel 300-500 edels zou verwachten. Oprecht zijn blood en damage kwalitatief niet de beste stammen op...
  11. I Just Knocked You Out.

    Grijs

    Nouja wij als IJKYO wouden eigenlijk een solo winstje behalen maar goed dat is bijna niet te doen met de werelden van tegenwoordi. Alhoewel het met de tegenstand van deze wereld wel makkelijkhad gekund. Nee niet heel erg vroeg denk tussen 2 weekjes geleden ongeveer.
  12. I Just Knocked You Out.

    Grijs

    Zeker geen premade wel gesprekken gevoerd in de loop van de wereld ja. Maar goed Blood en Stab speelde ook samen met alle mb stammen en intern die ze hadden.
  13. I Just Knocked You Out.

    Grijs

    Dat ligt aan jullie omdat jullie gewoon na 1 tegenslag al de handdoek in de ring gooien. Beter stoppen dan met spelen.
  14. I Just Knocked You Out.

    Grijs

    Dus aller eerst vallen jullie Damage en Blood FvD aan de aanval mislukt compleet want ja zowel blood als damage faalt gewoon keihard met de aanval (te weinig clears en edels gezonden) we kregen uiteindelijk 60-80 edels terwijl wij uitgingen van 400+ edels. Vervolgens krijgt Damage een counter en...
  15. I Just Knocked You Out.

    Top/flopstammen

    Ja natuurlijk hij kan zijn main accie niet Nat laten gaan Kyle.Wel leuk hoor 25 mil stammen vs FvD 9 mil. Als dit geen natgaan wordt weet ik het ook niet meer.
Bovenaan