Recente inhoud door Rara Est Fides.

1. Top/Flopspelers

Anders krijg je enkel speer en zwaar op je dak.
  2. Top/Flopspelers

Is lastig lezen of exact sarcastisch is of niet. Vandaar.
  3. Top/Flopspelers

Context?
  4. Once upon a time in Tides

Geen idee het was nadat ik met jou in gesprek kwam over cfen. Een aardig tijdje terug iniedergeval.
  5. Once upon a time in Tides

Dat lijkt me het beste, op welke termijn heb je een edellimiet die dit toelaat?
  6. Once upon a time in Tides

Hee dat was ik! Tuurlijk was dit de bedoeling. Enkel spreek ik over mijn visie ik ben gedurende het geregel, rond de wolves BG echt net voor deze verbroken werd kort ingestapt als medeleider dus hier kan ik over de leiding destijds niet veel uitspraken doen dit moeten ze zelf maar doen...
  7. Top/Flopstammen

Prima en dat was voor ons het bewijs.
  8. Golden Awards

Bedankt voor de benoeming, momenteel is helaas niets minder waar en zijn er dingen die beter hadden gemoeten. Nou denk ik dat ex Rose wel kan bevestigen dat ik in een rotsituatie gezet ben door uit noodzaak het zooitje te leiden. Plus dat het geen simpele groep was. Maar je hebt deels zeker...
  9. Top/Flopstammen

Hij wordt helemaal wild
  10. Top/Flopstammen

Die call was niet bedoeld voor de toekomst met Rose en hoe nu verder. Jij kwam enkel melden dat er ‘nog’ een recruit niet zeker was. De andere zaken bepaal ik wel met Eric en Tuur.
  11. Top/Flopstammen

Huh? Wat is dit dan. De call was afgehandeld jij had geen tijd en nog 3 wachtende calls. Jij kwam erin om andere zaken te ontkrachten voorderest was het een gesprek wat initieel begon tussen Prone en HYD.
  12. Top/Flopstammen

Hoi, De zaken zijn zeker voor een hele hoop mensen in Rose en vermoedelijk ook AT niet gedaan. Er is ingehaakt om sommige kwesties als het toekomstperspectief dit heeft account Prone gewoon netjes gedaan. Enkel blijft de reden van de leave bij veel met een bittere nasmaak. De belletjes die...
  13. Top/Flopstammen

Nja afgewezen dan, weer ingaan op de kleine verkeerd geformuleerde dingen in een zin toont al genoeg aan.
  14. Top/Flopstammen

Het is hier toch meerdere keren besproken dat kaarsvet en jij meerdere keren gesolliciteerd hebben bij Rose? Niet voor gek spelen nu.
  15. Top/Flopstammen

Een weloverwogen keuze om bepaalde accounts te recruiten waardoor de rest een 360 kreeg noem ik niet opgeven. Die spelers waren inderdaad kwalitatief minder en die hadden blijkbaar wel vertrouwen om met Rose het aan te gaan. De recruit van blacklist heeft daar veel in veranderd.