Recente inhoud door .Howlin

1. .Howlin

Golden Awards

Rat
  2. .Howlin

Golden Awards

Meh, is meer omdat de vraag die erbij stelt. De gehele top 10 heeft een zeer hoge ODA, logisch sinds zelfs met al dat geintern deze spelers alsnog velen malen groter zijn en velen malen meer clears tot hun beschikking hebben. Enige waarin Medicated ver daarboven uitkomt is door de ODD en ODS...
  3. .Howlin

Golden Awards

Ik heb Camel geloof ik nooit geblamed dat ze stopte, omgekeerd eigenlijk. Heb meerdere malen aangehaald dat toen Veeg ten dode opgeschreven stond er spelers buiten de boot vielen toen iedereen elders hun toekomst probeerde te zoeken.
  4. .Howlin

Golden Awards

Dus hoe precies kan jij bepalen dat wij de makkelijke weg hebben gekozen? De andere wegen zijn ten slotte nooit gebeurt, en slechts assumpties van jou dat die moeilijker waren.. Zou je volgens je eigen reacties helemaal niet zo kunnen stellen, als we zoal verder gaan met jouw gedachtegang en...
  5. .Howlin

Golden Awards

Succes met zoeken naar iemand die dagenlang 24/7 wil deffen met een kut front, want die bespelers zaten er niet ervoor. Beseffend dat jij ongeacht dat die stam al als grootste kanshebber neerzette voor de winst voor wij joinde, spreekt boekdelen over je kennis van die wereld. Wat weet je...
  6. .Howlin

Golden Awards

Situatie schetsen die zo extreem overduidelijk is afdoen als "speculatie" is inderdaad een beperkt vermogen tot inzicht, bedankt dat je dit even verduidelijkt.
  7. .Howlin

Golden Awards

Dat jij de context volledig mist wil niet zeggen dat het onzin is hè, over rechtlullen gesproken Elko. Punt dat alvorens werd gemaakt was dat we de makkelijkste weg kozen en daarmee werelden winnen, n00bs joinen was alles behalve dat. Als je ziet wat Naccer te verduren heeft gehad kwa aanvallen...
  8. .Howlin

Golden Awards

Stellend dat nadat Zug delete was, niemand van team Zug zich nog had gemoeid op die wereld. Zou n00bs alsnog gewonnen hebben? Naccer met een normaal onhoudbaar front zonder Mats en jan er op. Gli zonder Fred en Ezra tegenover team van Emile die allen al zoveel classics hebben gewonnen. In eerste...
  9. .Howlin

Golden Awards

Classic 20 fuseerde in een zeer vroege periode al 3 stammen toen bekend werd waar onze premade lag en wie er in zaten, dit ten koste van de wereld die eigenlijk al in de start direct in de endgame werd gedrukt. De uiteindelijke endgame was dan ook teleurstellend sinds die hele vijandelijke fusie...
  10. .Howlin

Golden Awards

Buiten alle redenen van JdeVisser waar ik volledig achtersta.. Vraag me af of overschat wel het juiste woord dan is. Zoals gezegd konden we ons prima aansluiten als bg bij een andere (winnende) stam, geloof dat er zelfs wel is iets is geopperd naar Stay en terug. Maar uiteindelijk kwam er toch...
  11. .Howlin

Top/Flop spelers

Omdat Jentele nog niet geantwoord heeft op mijn reactie van een aantal dagen terug.
  12. .Howlin

Top/Flop spelers

Dat gebeurt een beetje als je Steff los laat op het AF.
  13. .Howlin

Praathoek Classic 23

Hoeft van mij niet. Ben wel benieuwd eigenlijk, wat vind jij hypocriet aan het oog om oog, tand om tand principe dat wij hebben nageleefd?
  14. .Howlin

Praathoek Classic 23

Als het een fair point was, maakt dat het dus niet hypocriet. Iets waar je nu al meerdere malen op hamert.
  15. .Howlin

Praathoek Classic 23

Oh nee hoor, ik heb toen perfect de situatie uitgelegd en zelfs jij zei dat het een fair point was. Als een land tegen oorlog is, wil niet zeggen dat een land geen oorlog zal voeren als het binnengevallen wordt. Het hele tand om tand, oog om oog principe komt hier aan te pas. Dat ik constant...