De nieuwste activiteit van .Howlin

• .Howlin
    .Howlin reageerde op topic Golden Awards.
    Rat
  • .Howlin
    Meh, is meer omdat de vraag die erbij stelt. De gehele top 10 heeft een zeer hoge ODA, logisch sinds zelfs met al dat geintern deze...
  • .Howlin
    .Howlin reageerde op het bericht van materlotti in het topic Golden Awards met Leuk Leuk.
    Al een tijdje niet meer actief op de quara wereld, dus deze lijst is bedekt met een laagje stof, maar ik ben de classic discussie...
  • .Howlin
    Ik heb Camel geloof ik nooit geblamed dat ze stopte, omgekeerd eigenlijk. Heb meerdere malen aangehaald dat toen Veeg ten dode...
  • .Howlin
    Dus hoe precies kan jij bepalen dat wij de makkelijke weg hebben gekozen? De andere wegen zijn ten slotte nooit gebeurt, en slechts...
  • .Howlin
    Succes met zoeken naar iemand die dagenlang 24/7 wil deffen met een kut front, want die bespelers zaten er niet ervoor. Beseffend dat...
  • .Howlin
    Situatie schetsen die zo extreem overduidelijk is afdoen als "speculatie" is inderdaad een beperkt vermogen tot inzicht, bedankt dat je...
  • .Howlin
    Dat jij de context volledig mist wil niet zeggen dat het onzin is hè, over rechtlullen gesproken Elko. Punt dat alvorens werd gemaakt...
  • .Howlin
    Stellend dat nadat Zug delete was, niemand van team Zug zich nog had gemoeid op die wereld. Zou n00bs alsnog gewonnen hebben? Naccer met...
  • .Howlin
    Classic 20 fuseerde in een zeer vroege periode al 3 stammen toen bekend werd waar onze premade lag en wie er in zaten, dit ten koste van...
  • .Howlin
    .Howlin reageerde op het bericht van JdeVisser in het topic Golden Awards met Leuk Leuk.
    Als je even kijkt was de groei van de meeste accounts al de 18e of 19e gestopt. Als je dan ook even bedenkt dat de classic er is en de...
  • .Howlin
    Buiten alle redenen van JdeVisser waar ik volledig achtersta.. Vraag me af of overschat wel het juiste woord dan is. Zoals gezegd...
  • .Howlin
    .Howlin reageerde op topic Top/Flop spelers.
    Omdat Jentele nog niet geantwoord heeft op mijn reactie van een aantal dagen terug.
  • .Howlin
    .Howlin reageerde op topic Top/Flop spelers.
    Dat gebeurt een beetje als je Steff los laat op het AF.
  • .Howlin
    .Howlin reageerde op topic Praathoek Classic 23.
    Hoeft van mij niet. Ben wel benieuwd eigenlijk, wat vind jij hypocriet aan het oog om oog, tand om tand principe dat wij hebben nageleefd?