De nieuwste activiteit van Hoppex

• Hoppex reageerde op topic Spotprenten.
    Dat komt je bekend voor zeker ?
    Nu plots hebben we het over voordelig? Ik gaf een optie , we praten hier niet over voordelig. Dacht dat ze met meer in de regio zaten om...
    1 stack en ik was alles kwijt , toch koos je een andere weg. Je had toen deff zat als ik de berichten bekeek. En zoals ik daar straks al...
    Ik lig er niet wakker van tbh. Ik zie de grote spelers niet het echte probleem oplossen.
    Zoals je daarnet kon lezen was er destijds een nap , geen bg. Die nap is er zelf niet meer. Je praat tegen mij en tagt mij , maar het...
  • Ben wel benieuwd wie u mag wezen ingame :D
    heb ik ooit gebacktimed dan ? Lijkt me teveel werk voor een solo speler als ik tbh. Zeker met die looptijden van mij. Ik denk dat jij...
  • Terwijl de rest van TTF ook op ze ging , verwarring noem ik dat. Trouwens er werd toch altijd gedodged wat ik ook stuurde.
  • Hoppex reageerde op topic Wereldwinst.
    Hey Ik kan eindelijk op het AF . Sinds eergisteren wist ik zelf niet hoe populair ik blijkbaar ben hier.. Ik werk voor niemand even...
  • Succes verder , wie je ook bent. Ter info er is geen BG geweest tussen TTF en Vikings. er was een tijdelijke nap , omdat 2 van ons naar...
Bovenaan