Recente inhoud door holycow1001

  1. Praattopic

    Hoi ik ben jonah
  2. Praattopic

    Helaas is mijn main account op AF verwijderd :(
  3. Praattopic

    jaa dat weet je wel boefje
  4. Praattopic

    Klopt kussieknuff
  5. Spotprenten

    Old but gold
  6. Praattopic

    Waarom heeft AF w 91 eigenlijk geen topics zoals : -spotprenten -golden awards -toppers & floppers -rate the player(s) Ik zou het persoonlijk wel leuk vinden om te bekijken :)
  7. Arf Arf

    Ik moet zeggen buiten dit alles om zijn ze wel bewust van hun daden. Heb vernomen dat de kata gebruik bij hun niet vies is en dat ze (bepaalde speler(s)) dar niet erg vinden. Tuurlijk kan je zeggen zolang er geen regels in end game zijn opgesteld voor de wereld mag je alles doen maar anno 2023...
  8. Het einde van alweer een wereld met dank aan Derl en Antwan?

    Beste wensen alvast!
  9. Het einde van alweer een wereld met dank aan Derl en Antwan?

    weet niet waar je het over hebt, over dat dumpje?
  10. Het einde van alweer een wereld met dank aan Derl en Antwan?

    gooi massa op holycow en je krijgt ook gratis dorpen net zoals abuser zullen wij niet meer spelen, amen. edit: trieste pauper wereld.
  11. Top/Flop stammen

    Bed tijd.. je bent niet cool, je bent een lieve leeuw.. ik weet ook wanneer het tijd is om mensen melk te geven, gun jij mensen dan rust met je gebrul?
  12. Het einde van alweer een wereld met dank aan Derl en Antwan?

    Zoek het woord BSO betekenis eens op zowel Nederlands als Belgisch. Het zal je verbazen dat een woord dat er het zelfde uitziet zo kan verschillen... dit woord lijkt een beetje op w74, iedereen is het zelfde enkel hebben enkele andere kijk op bepaalde gebeurtenissen dus zal je andere...
  13. Het einde van alweer een wereld met dank aan Derl en Antwan?

    Ze waren toch al voor fix begonnen, misschien waren we anders nu nog aan het wachten op die “go”.
  14. Het einde van alweer een wereld met dank aan Derl en Antwan?

    er werd gezegd dat uni planet eerder lvl 2 was volgens mij niet dat wij erop reageerden... kan het fout hebben maar weet dat ik dat niet heb gezegd. Wel dat het eerder level 2 was dan fix. zie bijlage @DorpMafketels1 :D
  15. Inlog van Coruscant

    Nee dat zeg ik niet... Anyway als je het nu op ons wou schuiven, ok. Ban aansmeren —-> aanval inzetten (later heeft dorps opeens spijt?!) oh wat een spijt die edels vloeien al vanaf minuut 1 rond.. NADAT Bram (actie—> reactie) spijt betuigd op het AF. Lekker ongeloofwaardig dus.. dan...
Bovenaan