Recente inhoud door holy_strider

1. holy_strider

Hall of Fame

Waaruit kun je kiezen : Beste Spammer. Mikob hij heeft spam uitgevonden op tw.nl :D Beste Deffence. Kaneel Beste Attack. Amokro FTW :p Grootste Noob! Rare_Aap :D Beste stam Opus deoderant
  2. holy_strider

duur van speed

in vergelijking is het evelang als de 1ste speed en das genoeg vind ik :D anders word het te geflipt
  3. holy_strider

speedwereld

Kga nog naar school ;) en dat ander dorp is nu ook van mij :D
  4. holy_strider

speedwereld

Noem jij mij een sloeber omdat ik je heb overgenomen? :p
  5. holy_strider

Jongen 14 Jaar steekt Jongen 16 Jaar neer.

Wow is wel redelijk F'd up ik gooi dagelijks pennen naar men klasgenoten stel je voor dat dan opeens eentje rechtspringt en een mes door men strot ramt. :p Tegenwoordig moet je al een zelfverdedigings sport ofzo kennen voor je straat of gaat of in school zit niet normaal niet meer.
  6. holy_strider

Leven na de dood.

voor mij lijkt een kogel door mijn buik niks als het geen vitale organe raakt heb je nog minder dan een flinke klap krijge van een auto..
  7. holy_strider

Leven na de dood.

Ja wat warlo zegt, ik ben zelf pas overreden geweest door een auto dan ben je toch echt wel blij dat je nog mag leven hoor. Ik ben zeker bang voor de dood maar dat motiveert me ook wel denk ik en houd me voor niks tegen. Later wil ik nog veel gevaarlijke dingen gaan doen en dat ik een beetje...
  8. holy_strider

Opus vs de rest

Maar mijn post was niet om te lache, naprius is echt aardig :D ter verduideling khad het ook wel door wat naprius bedoelde maar, sjuuz je moet wel echt oppassen wat je hier post :p
  9. holy_strider

Opus vs de rest

Leef jij je nu eens in mij in, het is maar als een grapje bedoelt.. en mijn post zijn nog iet of wat leesbaar
  10. holy_strider

Opus vs de rest

Leer jij maar eerst een fatsoenelijke post te maken die iedereen verstaat
  11. holy_strider

Opus vs de rest

kwas vergete hoe lief je was :p
  12. holy_strider

Opus vs de rest

novus heeft schade gedaan,.. maar volgens mij is opus er enkel maar sterker van geworden, ksnap niet waarom die namen zoveel meer uitmaken dan al die spelers die opus al heeft verslaan.
  13. holy_strider

Opus vs de rest

euh na 7 maande ongeveer sta ik nog 4de met verslagen tegenstanders en in totaal waren het dan zo'n 200k punten ..
  14. holy_strider

Oorlog In afganistan

Eumh, van dat CIA gebouw enz, post is wat links met gegevens zoiets kan van een site komen waar ze van die dingen verzinnen. En rond de WTC torens zijn zo'n 17 gebouwen ingestort. Weet je wel hoe groot die torens waren.
  15. holy_strider

Oorlog In afganistan

Ze zijn verdomme gebombardeert geweest in hun eigen grondgebied. Japan had alleen maar een slapende reus wakker gemaakt. En de reden dat japan aanviel was omdat was omdat japan een groot grondstof tekort had en veel te weinig gebied voor het aantal mensen dat daar leefde, en begonnen ook te...