Recente inhoud door hokkko

  1. Kata aanval

    Kleine verbetering, als deze wereld zo saai is dan zijn de losers de echte losers van 2021 :rolleyes: Neemt overigens niet weg dat dit super saai was als iedereen er gewoon mee ophoudt :cata:
  2. Kata aanval

    Wat een grap dat je 'hier even een boekje over open komt doen'. CL24 zijn we toen samen gestart. Overduidelijk was sinds het begin, wat ook meerdere keren in onze chats naar boven kwam, was dat het 24u later starten ons een achterstand had opgeleverd die lastig te overkomen was. Plan switchte...
  3. Kata aanval

    Kan iedereen even stil zijn, ik probeer te timen en is best lastig
  4. Kata aanval

    Ben je op het strand geweest?
  5. Kata aanval

    Wij volgen de wereld vrij goed, en ik vind het wel interessant wat je zegt. Zowel als aanvaller en verdediger komen de stammen in het zuiden nog niet in de buurt van ons OD. We hebben het hier over 6,57 mil vs 3,05 mil en 1,10 mil vs 880k. Daarnaast staan onze tegenstanders aan de top als het...
  6. Kata aanval

    Blijkbaar was je aanval niet eens goed genoeg voor dat :rolleyes:
  7. Kata aanval

    'Beste Designer 20/21' HAHAHA, nee ik ben echt jaloers op je sociaal leven als je het beste TW plaatje van 20/21 hebt designed. Chapeau chapeau mn vrind
  8. Kata aanval

    Heb je niet zo veel aan als het niet doorkomt.. Maar dat moet een pro als jij toch weten?
  9. Kata aanval

    Oh je dacht dat heet leegstond? Jammer hoor..
  10. Kata aanval

    Verlaag je je nou tot ons niveau :O?
  11. Kata aanval

    En zo blijkt maar weer dat als het volledige spelletje wordt gespeeld de gevestigde orde het niet aankan. Boehoee huilie huilie.. :cata::cata:
  12. Kata aanval

    Het ALLERgrappigste blijft dat je huilt omdat je dorpje wordt afgebroken, maar ondertussen ben je op zoek naar mensen die ze weer voor je opbouwen (DU). Ik kan bijna niet begrijpen hoe je de ironie daarvan niet kan inzien.
  13. Kata aanval

    Oopsie Woopsie! Uwu We made a boo boo!! A wittle stupo boingo!
  14. Kata aanval

    Voor als je katagebruik stommie vind is deze misschien leuk: https://www.tribalhugs.net/
Bovenaan