Recente inhoud door Winter Is Coming

  1. Winter Is Coming

    Golden Awards!!

    Stabben misschien niet maar valsspelen wel. Jij weet even goed als ik waar over het gaat denk ik :) En dat is zeker niet de eerste of laatste keer.
  2. Winter Is Coming

    Classic 29 | hoe staat het ervoor?

    Ach als 2 van de 3 van je stamgenoten besluiten op delete te gaan nog voor er zelfs deftig gestreden geweest is en je nog wat wilt maken van de wereld dan besluit je soms dingen te doen waarvan je het nooit had durven dromen. Achteraf gezien ook geen spijt van omdat ik nog lekker heb kunnen...
  3. Winter Is Coming

    Classic 29 | hoe staat het ervoor?

    Ach kom man. Weken aan het deffen? De laatste week had je al hele tijd 0 incs en kon je rustig focussen op aanvallen. Ik zeg nergens dat beelze het niet zwaar heeft gehad, integendeel. Voor mij is beelze 10x een betere speler geweest dan mensen dit van Jukke vinden. Beelze hield vol en weerde...
  4. Winter Is Coming

    Classic 29 | hoe staat het ervoor?

    Leone flopt alwéér, heres en beelze gooien de handdoek in de ring. Dan is het wel klaar ja. Triest niveau wel deze classics.
  5. Winter Is Coming

    Praathoek #29

    Er is natuurlijk een verschil tussen wat gratis dorpen pakken (ook al is starten met boosts altijd lame, zeker op een classic) en de hele classic proberen te domineren met minstens 2, bijna 3 stammen vol accounts. Mijn gok is dat jullie met 1 stam op een gegeven moment alles zullen internen om...
  6. Winter Is Coming

    Topic zonder reden

    Dat gaat je wel veel geld kosten... Dat doe ik niet zomaar bij iedereen.
  7. Winter Is Coming

    Topic zonder reden

    Burger top
Bovenaan