Recente inhoud door Het Feestcomité

  1. Top/flopstammen

    Pff :’) die magickarp is echt een waarzegger
  2. Top/flopstammen

    nah, ik speel vanaf dag 1 op beastmode, een teamgenoot is begonnen op feestcomité, weer een foute aanname :’)
  3. Top/flopstammen

    zijn je dorpen al vergeven? Of is dit nog te vroeg?
  4. Top/flopstammen

    ik zie zoveel dingen die niet kloppen in jouw berichten, ik heb bijna medelijden met jouw fictieve waarheid. Zodra er onderling een aanvalsplan afgesproken wordt met 1 speler van et tu brute, horen ze gelijk bij 1 stam? Jason heeft 0 info meegenomen uit SL, dat wil hij zelf niet en zullen wij...
  5. Stabs, Recruits, en CFs van S L

    praat dan niet zo negatief over de stam terwijl je er zelf bij wilt :’)
  6. Wederom vies spel op w77, Panda6ever

    Sinds wanneer is panda een premade noob? Hij heeft niets te maken met een pre made
  7. Wederom vies spel op w77, Panda6ever

    Er is dan ook van niemand empathie. Precies om de reden die je benoemd. Je typt 4 stabs van china in 1 bericht en dan nog komen janken dat je gestabt wordt :’)
  8. Wederom vies spel op w77, Panda6ever

    Et tu brute, wild west, innerbalance en the revolution 0 contacten mee. Daarbij zaten er maar 2 spelers in make tw great again. Wildwest bestond niet eens. Wat een verhaal zeg.... Het account beast mode was per toeval een los account waar geen enkele banden mee waren, waarschijnlijk zou je wel...
  9. Wederom vies spel op w77, Panda6ever

    Wordt de stabstam nou gestabbed? :’) lekker huilen in een hoekje... koekje van eigen deeg
  10. Wederom shine voor SL die alweer alle Tribalwars fatsoennormen negeert

    Om even wat duidelijk te maken: SL en de pre-made liggen vreedzaam naast elkaar en zijn geen directe vijanden. Er zijn welgeteld 0 aanvallen over en weer gegaan. Daarbij heeft path een nap voor onbepaalde tijd gevraagd aan jason, deze gekregen en direct daarna heeft heissport die op path speelt...
  11. Stabs, Recruits, en CFs van S L

    Het aller leukste is nog, Path heeft meerdermaals gevraagd om te mogen joinen, ook na het joinen van jason :’) en nu al die haat jegens de pre-made dat het boosters zijn en weet ik veel wat. Wellicht het jongetje wat het laatst gekozen werd met trefbal vroeger
  12. Stab GeneraI M

    Blijkbaar staat SL achter het stabben van solis. 2 bewezen stabs en nog geen uitsluiting voor deze speler. Blijkbaar keuren ze dit goed en is dit het niveau van de stam en is dit hun visite kaartje (:
  13. Inlog van Coruscant

    Volgens mij heb jij dat ook gedaan met yoda, eerst hun odd boosten zodat hun vervolgens jullie punten boostte
  14. Het einde van alweer een wereld met dank aan Derl en Antwan?

    Veel te veel “volgens mij” en “horen zeggen” in je bericht. Bij deze reageer ik niet meer op jouw beschuldigingen en losse flodders. Blijkbaar zit er niet in bij jou om te zeggen: “joh rick, je hebt gelijk, ik zat er langs”. Ook naar meerdere bewijzen etc etc. Ik wens je verder een bijzonder...
  15. Het einde van alweer een wereld met dank aan Derl en Antwan?

    En zo is weer een onwaarheid de lucht uit geholpen. Gesprek van 18-11-2020
Bovenaan