Recente inhoud door Master Roshi.

  1. Master Roshi.

    praattopic

    Dat je je genoodzaakt voelt om interne ruzies op het AF te gooien wanneer je niet bereikt wat jij wilt is echt zwak. Je ziet geen enkel leider enig vorm van onenigheid zomaar op het AF gooien, maar jij doet dat wel. Misschien even jezelf afvragen of je zelfs geschikt bent voor de functie binnen...
  2. Master Roshi.

    *IR* vs Angels

    Eerlijk gezegd heb ik op casual 7 (nog) niet veel vv's gedaan. Ik ga niet elke wereld de vv's nemen, dat is niet meer te doen voor mij. Je moet ook niet pissed zijn op mij omdat ik veel vv's heb gedaan, ik had destijds alle tijd van de wereld en als je je stam vooruit wilt helpen, neem je de...
  3. Master Roshi.

    *IR* vs Angels

    Ik ging op avada spelen maar jij wou dat niet door wat ik op cas1 had gedaan. Wel, daarna vroeg jorrit me voor Le Roy en ik heb dan gewoon "ja" gezegd omdat ik hem al langer kende en samen met hem wou spelen op een account. Eigenlijk zou ik je wel moeten bedanken om me niet toe te laten, want...
  4. Master Roshi.

    De Heilige Oorlog

    Hen vertellen wat kruisdef is en wat het nut ervan is, heel cbt zijn def inventariseren en dat verdelen over hun eigen leden die def nodig hadden, samen met hen massas plannen zodat ook zij kunnen groeien en veel meer dingen die ik nu niet direct weet. Ook draait een wereld niet enkel en alleen...
  5. Master Roshi.

    De Heilige Oorlog

    Wij hebben echt veel gedaan voor cbt, weet niet hoe je dan kan zeggen 'als jullie is iets terug moeten doen'. Denk ook gewoon even na, iedereen van cbt in koh krijgen zou toch niet lukken(maximum aantal leden is 30). Daarna heb je ook nog de tribe lock, wij hebben nooit geweten na hoeveel tijd...
  6. Master Roshi.

    De Heilige Oorlog

    Dat de meeste spelers van cbt geen invite hebben gekregen heeft een reden. Oorspronkelijk wouden wij 4 spelers bij ons, maar na mijn join moesten de laatste 2 zo snel mogelijk joinen, omdat we niet wisten wanneer de tribe lock geactiveerd zou worden(63% was al bereikt). Helaas is het bij ons...
  7. Master Roshi.

    Eind van de wereld Awards

    Tja je zegt iets wat je moeilijk kan bewijzen. En het is niet 2 maanden geleden hoor, rond 23 juli lag legolas onder vuur dus dat is net geen maand geleden. Voor ons was het simpel, dwerg kon in de oorlog als je vorssel en marcodvs een invite had gestuurd voor siris of een stam liet oprichten...
  8. Master Roshi.

    Eind van de wereld Awards

    Eerst zeg je 8(minstens) en nu 7? Als je dat kan bewijzen moet je het maar doen. Maar ik kan zeggen en bewijs leveren dat er minder dan 8 of 7 def werd gevraagd.
  9. Master Roshi.

    Eind van de wereld Awards

    Ik ontken het ook niet hoor, ik heb inderdaad zijn rechten afgepakt, zodat hij verder niks kon zien op het forum. Tot daar klopt het. Dat ik dat heb gedaan 'zonder ook maar met iemand te overleggen' klopt niet. Wij hebben dit met CBT besproken op whatsapp, jij zit daar niet dus kan dat niet...
  10. Master Roshi.

    Spotprenten

  11. Master Roshi.

    Spotprenten

  12. Master Roshi.

    *IR* vs Angels

    Idd:D
  13. Master Roshi.

    Top/flop stam(men)

    Misschien moet jij eens opnieuw lezen wat Alex zei: Hij heeft het over de laatste 2 weken, niet 4 weken. De lijn van vandaag is lager dan 2 weken gelden, 26/06 dus;) @tears of a beauty. zou jij niet beter je zorgen maken over Fierce en HAAR? Ze verliezen dorpen terwijl edels en clears 18...
  14. Master Roshi.

    Spotprenten

    Mijn plaatje was bedoelt voor 1 dorp, 439|422:oops:
  15. Master Roshi.

    Spotprenten

Bovenaan