Recente inhoud door Hamilcar

1. *IR* vs Angels

Dat is helaas niet waar. Mag altijd wat zeggen over dingen die ik zelf heb zien gebeuren.
  2. *IR* vs Angels

Waarschijnlijk hetzelfde als op cas1 Speelde hier alleen nog ter ondersteuning van danny, en af en toe een vvtje draaien.
  3. *IR* vs Angels

Huh, ben juist blij dat ik em heb weg gekregen. Hij speelt gewoon niet eerlijk, op meerdere andere werelden heb ik hem al genoeg zien uitspoken. Jij zegt dat er nooit iemand die bij ons zat bij jullie komt, en ik wijs je er even op dat dat dus wel al is gebeurd is, meer niet. Manier waarop...
  4. *IR* vs Angels

Zegt meer over jullie en die ratten dan over mij of me trouwe stamgenoten
  5. *IR* vs Angels

Die rat van een Abdullah is t aan het begin anders toch gelukt
  6. *IR* vs Angels

Hij leavt. Hij solliciteert bij jullie, wordt afgewezen. Krijgt incs vraagt ons om hulp. Hij heb meat nog om deff gevraagd, wij van meat hebben dit geweigerd. Vervolgens dumpt ie vv bij een stammie van ons, en nu is ie verdwenen. Kunnen wij verder weinig aan doen. Waar we wel wat aan kunnen doen...
  7. Top/Flop stammen

LOL zijn genoeg accs uit 882 en tb gezet nadat ze dorpen verloren aan de Alliantie. Dus wat jij hier zegt slaat nergens op. uit S word je alleen gekicked als je. - Meermaals inactief bent zonder melding of het aanvragen van VV - Je je eigen acc niet verdedigt, weigert deff te vragen en weigert...
  8. P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

Iets stelen om vervolgens de politie de schuld te geven dat je gepakt bent :D Zielige mensen, vooral die pindakaas, triest ventje. Blijf lekker janken zou ik zeggen, tis en blijft jullie eigen schuld
  9. P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

Vertel is wat nieuws.
  10. P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

Ben er nog steeds, dus niet gerund. Niet deffen en runnen is een verschil. Maar wat maakt het uit? Runner, stamnoob. Alles beter dan een laffe botter. Ik houd me tenminste aan de regels, en neem me verlies zoals het is...
  11. P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

En ook ik ga in herhaling vallen, je kan wel zeggen nu kunnen ze me wel aan. Ja lekker makkelijk praten, jij gebruikte bots, en dan kom je nog stoer doen met je prestaties ook xD Eecht man, ik wist altijd al dat jij van heeeel laag niveau bent, maar je blijft me toch elke keer verbazen met je...
  12. P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

Man man man, wat een zielig gezeik hier, gaat anders lekker nog een paar werelden verzieken met bots. Echt de gene die zich het meest zouden moeten schamen trekken de grootste bek open. Nogmaals, doe niet zo zielig. Jullie hadden gewoon geen bots moeten gebruiken. En dan lees ik berichten over...
  13. P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

Jullie weten toch dat alles altijd P. zijn schuld is? zelfs als ship gewonnen had zag ik nog mensen met de vinger naar ons wijzen xD
  14. spotprentjes

Je had gewoon geen bots moeten gebruiken :D :D :D
  15. spotprentjes

Nog altijd beter dan een laffe botter.... Met de zielige figuren in ship bedoelde ik dan ook de botters, de overige 30 spelers hoeven zich dan ook niet aangesproken te voelen. Voor die vind ik het juist lullig dat je met een aantal laffe vals spelers zit die het voor de rest nu kei hard verpesten.