Recente inhoud door Sin With A Grin.

  1. Sin With A Grin.

    [Profiel] Blue-Eyes White Dragon

    Juist met het vrouwtje heel kieskeurig geweest. Koken dat ze kan!
  2. Sin With A Grin.

    [Profiel] Blue-Eyes White Dragon

    Voor een andere naam gegaan. Wel nog steeds noob, absoluut.
  3. Sin With A Grin.

    [Profiel] Blue-Eyes White Dragon

    Tof plaatje! Alleen is dit Blue-Eyes Ultimate Dragon en niet Blue-Eyes White Dragon haha :oops::p
  4. Sin With A Grin.

    Stelling van de dag

    Persoonlijk denk ik dat het een mix is van wat Kerouac en Roald97 aangeven, waarbij ze beiden belangrijke onderdelen benoemen. De leidingstijl hangt veel af van hoe actief en zelfstandig accounts zijn en wat voor personen erop spelen qua persoonlijkheid. W79, W84 en W90 waren het gros van de...
  5. Sin With A Grin.

    [Profiel] Blue-Eyes White Dragon

    Op zich tof plaatje, maar niet Blue-Eyes helaas haha.
  6. Sin With A Grin.

    [Profiel] Blue-Eyes White Dragon

    Heb je privé al gesproken; ik ben erg blij! Nogmaals dank!
  7. Sin With A Grin.

    [Profiel] Blue-Eyes White Dragon

    Jup, maar die ben ik dus kwijt... o_O
  8. Sin With A Grin.

    [Profiel] Blue-Eyes White Dragon

    Ik zoek een plaatje voor ons account om toch maar weer eens deze nostalgische naam te gaan gebruiken. Hopelijk zijn er nog wat designers die wat willen proberen :) De tekst: Blue-Eyes White Dragon Kleurencombinatie(s): cyaan, wit, zwart Thema: Blue-Eyes White Dragon Plaatje(s) om te gebruiken...
  9. Sin With A Grin.

    Heel misschien, héél misschien, speel ik weer op W96... :eek: o_O

    Heel misschien, héél misschien, speel ik weer op W96... :eek: o_O
  10. Sin With A Grin.

    Ik jou ook schattebout. Kom spelen dan.

    Ik jou ook schattebout. Kom spelen dan.
  11. Sin With A Grin.

    tribalwars het nieuwe grepo

    Ik vraag me af of het nieuwe team de community überhaupt wil leren kennen. Veranderingen doordrukken is eenmaal makkelijker als de personen die je ervoor hebt aangesteld verder af staan van de community. Je zou maar moeten dealen met het sentiment van degenen die het spelletje in leven houden...
  12. Sin With A Grin.

    Katapulten afschaffen

    Je hoeft er niet aan te tippen, je moet ze gewoonweg weerstand kunnen bieden wat prima kan als je pp hebt gefarmd. Nogmaals, probeer het eens zou ik zeggen. Je hoeft niet 10 werelden pp te farmen daarvoor als je maar enigszins weet hoe pp farmen werkt. Afspraken worden pas in de endgame...
  13. Sin With A Grin.

    Katapulten afschaffen

    "Beste man", ik zal nog een keer herhalen dat je pp kan farmen. Dus je kan gewoon meekomen als je er wat moeite voor doet. Zowel Lord-Toms als ik hebben al een hoop dingen aangehaald die je beweringen onderuit halen, dus ik raad je aan die nog eens te lezen. Je berichten stromen over van...
  14. Sin With A Grin.

    Katapulten afschaffen

    Lord-Toms verwoordt netjes hoe en wat. Het zijn simpelweg twee spelelementen die er zijn, de een past je wel en de ander niet. Dat de pp-beurs je niet zint is vervelend, maar dan verwelkomt de Classic je van harte. Er zijn ook zat andere factoren in het spel die meer balans brengen t.o.v...
  15. Sin With A Grin.

    Katapulten afschaffen

    Wel komisch dat mensen hier niet moeten janken en maar moeten stoppen met het spel, terwijl ik net in een ander topic lees hoe je loopt te zaniken over pp-gebruik e.d. Zolang het maar in je straatje past zeker...
Bovenaan