Recente inhoud door GuessWhoIsBack

1. Demarkie exposed

Wel grappig dat je allemaal over uitleg geven praat + iederen die als een koe loopt te blèren dat ze bewijs willen zien. Maar jij uiteindelijk ook niet met bewijs komt dat die edels erachter zijn geplakt met opzet.
  2. Hunt de valsspelende stabber stam

Reageer hier verder nooit. Maar wat een laffe mensen in hunt. Tis echt niet meer bij te houden wat een onzin ze uitkramen, en dan ook zich nog hier durven te vertonen. En eronderuit proberen te praten met bewijs wat totaal foutief is. Het is lachwekkend gewoon. Schij er toch mee uit mannen, ga...
  3. Top/Flop stammen

Dan neem ik bij deze aan dat jij creativity bent. Want dat account is het enige wat ik niet heb hoeven snipen omdat daar inderdaad genoeg deff stond. Nuts, dicktator en oldcaptain heb ik wel degelijk een aantal keren moeten snipen/recappen.
  4. Top/Flop stammen

Tsja, er is ook veel gesniped + gerecapt. Niet zoals jij allemaal suggereert alles 40k/40k prev deff. Er waren ook dorpen waar niks meer in stond waar dus gesniped/gerecapt is.
  5. Top/Flop stammen

Ja als heel error clears op ons gooit. En er worden vervolgens 5 dorpen verloren. Is toch ook gebeurd bij dicktator? Is nu ook aantal dorpen kwijt door een massa op hem. En ik ben het met je eens dat het slim was, alleen volgens mij was het niet helemaal bekend bij alle leden van error en OW.
  6. Top/Flop stammen

Omdat we zoveel mogelijk troepen willen besparen. Dat lijkt me logisch. En 40k/40k lijkt me wel heel overdreven.. Ook dit was weer om troepen te besparen. Remkoo heeft een stuk kleiner front als dat GWIB heeft. Veel makkelijker en overzichterlijker te deffen. En het is lastig deffen tegen...
  7. Top/Flop stammen

Kijk ik ben het met je eens dat er wat pp doorheen werd gegooid. Alleen dit is wel heel overdreven zoals jij suggereert. En nou vind ik dat het wel mag aangezien heel error clears gooide op GWIB. En overigens deed nuts en dicktator dat ook.
  8. Jordy, Forever with us

Ik heb Jordy nooit echt gesproken. Toch zit ik dit met een brok in mijn keel te lezen. Heel veel sterkte aan de nabestaande!
  9. Rate de speler!

Leuke rate van onze buurman :P. Heb jij s'ochtends zin om zo'n rate te maken haha
  10. Show je cluster.

Robbert :P haha. Jij bent Sander toch xd?
  11. Show je cluster.

En GuessWhoIsBack :D
  12. Rate de speler!

De overnames die je niet begrijpt waren de eerste overnames van ons. Grotere dorpen waren er destijds niet :P. Dat waren de grootste xd Maar toch zeer bedankt voor je rate :).
  13. Rate de speler!

Iemand die nog een deftige reet gaat maken van ons accie :D
  14. Mooiste profiel/stamplaatjes

Om weer eens wat leven in de brouwerij te brengen. Ben benieuwd wat jullie vinden van dit plaatje: Gemaakt door Jarl (Spark and Blaze)
  15. Rate de speler!

Het is al weer een tijdje geleden sinds mijn laatste rate. Aangezien ik op deze grijze zaterdagmiddag niks te doen heb, ga ik maar weer eens een leuke reet typen :). Azami - Punten Op het moment een zeer nette 116.600 punten. Net buiten de top 25, een zeer nette plek. Als ik ga...