Recente inhoud door Goose

  1. Top/Flopspelers

    ben niet hypocriet, ik meet met 2 maten. Maat 1 = ik heb 3 spelers “geinternd” uit men eigen stam en ze spelen nu mee op het account. Reden van intern ; te moeilijk om alleen een groot account te blijven runnen Maat 2 = 30+ spelers internen uit verschillende stammen en volgens mij zitten er...
  2. Top/Flopspelers

    wij waren 4 afzonderlijke spelers die alleen speelden op accounts van +100k, het was gwn niet meer haalbaar om te runnen dus is het niet logisch dat je dan met 4 spelers op 1 sterk account komt spelen? XD Dit is iets anders dan gwn spelers gratis over te nemen omdat ze hier stoppen.. of spelen...
  3. Top/Flopspelers

    Vind het schattig dat wij afgelopen dagen enorm veel troependumps op ons kregen van 4-5 verschillende spelers en verschillende stammen en die dorpen nu in handen zijn van pepper, of in de rim van hen liggen. xD en dan wordt er hier nog gezeikt over speer dat zou winnen zonder strijd hahaha, maar...
  4. Stab RipRobin

    hahaha man stop jij nooit? Hij is geinternd door mij en sokaa. Check je tw-stats en je ziet dat yang geen nieuwe dorpen bijheeft
  5. Stab RipRobin

    is dan eerder een stab van woffah aangezien hij “du van yang” in zen profiel zet maar stiekem dan u stuurt..
  6. Stab RipRobin

    Dat heet, uuhm wat is het nu weer? Aja “internen” denk ik. Als je het profiel van de “gekickte” speler bekijkt staat er zelfs letterlijk op “DU van Yang” Voor degene die het willen weten ; de speler is “Woffah”
  7. Stab RipRobin

    https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/shakedown8-en-zijn-werkwijze.205659/page-6#post-6496405 blijkbaar altijd problemen gloeilampje?
  8. Stab RipRobin

    Gloeilampje, kan je eens het gesprek doorsturen waarin er effectief staat dat er een akkoord is (ik zie enkel het woord optie in een gesprek van 4 mededelingen in 1 dag, wat voor mij persoonlijk niet “dagenlang” is..) en over groeirichtingen vind ik al helemaal nergens iets terug.. iemand zwart...
  9. Stab RipRobin

    aan elk verhaal zitten 2kanten Ik zit zelf ook in de stam RR, en sta LittleGreenMan bij, in screenshot zie je dat er nooit iets diplomatiek op de kaart is geweest met die stam..(als het zogezegd op 11/02 allemaal geregeld was en er tot op vandaag niks bij diplomatie staat en er geen woord meer...
Bovenaan