Recente inhoud door Gethope

1. AUT

Ik zie niet in hoe ik in de fout ben ? Ik wist niks van de afspraken die tot de NAP behoorde in jullie (jij + redbull) ogen Hij is niet gestabt geweest, ik ben gestabt geweest.
  2. AUT

DK is nooit defleverancier geweest van Sophia. Ik heb mensen gevraagd toen Gils aanviel om def te sturen naar Sophia omdat zij een betere kans is (in mijn ogen) dan de stam AUT. Zoals post 1 aangeeft is er niks via forum gepasseerd dat we Sophia niet mochten ondersteunen als vereiste van deze...
  3. AUT

W28? W33? W36? Tevens weet ik niet wat er gebeurd is omtrent dat. Ik had inderdaad namelijk een ban gekregen. Heb pw meteen veranderd erna. Heb nog steeds geen idee hoe dit gebeurd is, misschien een vroegere co. (Geen idee, alvast excuses)
  4. AUT

Ik zie niet in welke miserie dit had kunnen besparen. Naar uur te kijken en looptijden is het duidelijk dat os ervoor gestuurd was. Maar moest dit je nog niet overtuigen
  5. AUT

BRAMRENROO bevestigd hierbij de NAP in pm dus is niet zomaar los van onze kant (Dragon Knights). Blijkbaar is deze persoon de 'faam' van rang 12?! zich naar het hoofd gestegen, dreigen naar kleine persoontjes. Way to keep the spirit alive. En dan gaan mensen zich afvragen waarom er zo...
  6. AUT

Beste AF-gebruikers, De wereld vordert en vordert. Bondgenootschappen worden gesmeden en NAP's worden geaccepteerd tussen spelers en stammen. Laten we even stilstaan op dat 2de. De nummer 1 stam Authority (AUT) heeft een NAP met Dragon Knights (DK). (Of had, tijdens het typen van deze post...
  7. Praathoek

Ff hard gaan zegt adriaanw
  8. Spotprenten

Don't hate the players ... hate the game Serieus, laat de mensen die genoeg pp hebben het gebruiken ... Niet hun fout dat de wereld deze instelling heeft. Build a bridge & get over it.
  9. §2) Meerdere spelers met dezelfde internetverbinding - Nog van deze tijd?

En dat is eigenlijk het probleem. Iedereen is schuldig of wordt schuldig geacht van hier misbruik van te maken. En ik naïef denken dat het "onschuldig tot de schuld bewezen" is overal geld. Voor de regel had je de kwaaddoeners die er misbruik van maakte. Nu zal je er nog steeds hebben...
  10. Updates discussietopic

Hetzelfde als bij awards. Profiel Prestaties [Checkbox] Publiceer mijn prestaties *NEW* Mijlpalen* [Checkbox] Publiceer mijn mijlpalen *Hier kan je dan je 5 mijlpalen zien in een overzicht. Zo kan je makkelijk kijken wanneer je 'beste' dag was e.d.
  11. Updates discussietopic

Dit geeft informatie over hoe actief iemand speelt, de ranglijst "In één dag"... Mensen mogen van mij pochen over hoeveel ze hebben etc, maar ik heb het liefst dat mijn farm inkomsten geheim zijn. dus kunnen jullie aub regelen dat we zoals bij prestaties dit verborgen kunnen houden?
  12. W47: Challenge Guaranteed, or Not?

Je moet ook denken, niet alle IG spelers houden zich bezig met de community. Ik zou zeggen, zie hun als underdogs in deze wereld. W47, nieuwe wereld, nieuwe kansen. Voor iedereen.
  13. W47: Challenge Guaranteed, or Not?

Gethope zal van de partij zijn. Let the games begin!
  14. .Pigs for |D|inner

LoL, kata's zijn leuk en een deel van het spel. Indien men er niet tegen kan, ander spel spelen. Ieder heeft zijn mening over kata'n laat het daarbij rusten.
  15. Nachtbrakers [01:00 - 07:00]

Ik ook hoor :) ben gewoon van nulsafaan terug begonnen :) seizoen 4 nu :cool: