Recente inhoud door .Geralt Of Rivia

  1. Top/flop spelers

    Flop: Reign of Chaos Omdat de spelers het nogal hoog in zijn bol hebben nadat ze gewoon een vliegende start hebben gehad na de grootste boost start van elke speler van deze classic. (oke farmen deden ze goed op dag 3 met een dikke voorsprong op de rest) Top: OnlyFrans. Hebben denk ik een...
  2. Praathoek #25

    Ik hoorde dat Goose naar Pepper ging
  3. Top/Flopspelers

    Polina = flop
  4. Het grote complimententopic

    Geoff is ook gewoon een baas
  5. Het grote complimententopic

    Ligging van Sick is wel echt zwaar in het voordeel t.o.v. de rest van de wereld. Ik geef ze daarom ook de grootste kans om deze Classic te winnen. Vreemd dat ze dan een bondgenoot vinden/zoeken in een stam dat helemaal aan de andere kant van de wereld ligt en zo waarschijnlijk de overwinning...
  6. Praathoek #24

    Classic 23 waarin jij je ego belangrijker vond en al vanaf week 1 moest backstabben. Dat noem jij ook vast 'quiten' van kwaliteit.
  7. Top / Flop Stammen

    Retro had het gewoon in een vroeg stadium al heel goed voor elkaar t.o.v de rest van de wereld. Uiteindelijk hebben ze voor mijn gevoel weinig aan hun slaafjes gehad qua gezamenlijke aanvallen en waren het meer NAP's wat enkel voor meer safe zorgde voor Retro wat hun ligging extreem gevaarlijk...
  8. Golden Awards

    Waarom staat er eigenlijk Unknown. in jouw handtekening?
  9. Golden Awards

    Zullen veel mensen hun niet overschatten mede door hun extreem slechte keuzes op diplomaat vak? Dat hier goede spelers op zitten twijfel ik niet over, maar hun speelstijl en lange termijnvisie trek ik wel in twijfel.
  10. Golden Awards

    Beste speler: Op dit moment verdient Medicated. deze plek. Op de manier hoe zij de early game bestreden hebben, heb ik geen ander account zien doen. Jammer voor dit account dat hun potentiele tegenstanders liever op grijs gaan en moeten ze nu even wachten totdat ze weer aan de slag mogen. Op...
Bovenaan