Recente inhoud door Guided by the Light

  1. TW Musictopic

    Heerlijke muziek om lekker het forum op door te lezen deze dagen! ❤️
  2. TW Musictopic

  3. Spotprenten

    +1
  4. TW Musictopic

  5. TW Musictopic

  6. TW Musictopic

  7. Golden Awards

    Voordat ik begin, dit is het eerste lijstje dat ik maak dus ga er niet te hard op <3 Beste speler: Kijkend naar activiteit, stats en prestaties is hier maar één account te benoemen, Savior of the North. Ook heeft dit account momenteel de mooiste ligging imo t.o.v. de rest van W73. Ze kunnen...
  8. TW Musictopic

    <3
  9. TW Musictopic

    nou ik ga weer hoor groetjes
  10. TW Musictopic

    xx
  11. Golden Awards

    Ieder zo zijn mening Martijn, je staat in je goed recht. Echter vraag ik me wel af hoe jij er bij komt dat wij geen 'helder toekomstplan' hebben. Volgens mij heeft Exitus het account waar jij op speelt afgewezen als het gaat om 'samenwerken', of in ieder geval niet mee gaan in je slinkse en wat...
  12. Top/Flop stammen

    Spuit elf
  13. Praattopic

    Supportje indienen, anders zelf de benenwagen nemen. <3
  14. Top/Flop stammen

    Echter is dit niet het geval en kwam het dus in me op om hiervoor PP te bieden. Wijze les geweest jongens, jullie punt is duidelijk en bedankt dat ik de deksel op m’n neus gekregen heb.
  15. Top/Flop stammen

    Weet ik niet. Terwijl 90% van de spelers deze wereld lekker thuis zitten, ben ik (degene die de PM stuurde namens GbtL), dubbele diensten en daarbuiten een account en stam aan het draaien probeer te houden. Tijdens het sturen van de PM’s was ik dus ook aan het werk en dan snap je wel dat er geen...
Bovenaan