Recente inhoud door fire of death

  1. Onwaarschijnlijke boeken geschreven door W80 spelers.

    een beetje spuug, doet wonderen
  2. w80 | Early game verwachtingen

    zal wel weer een pre pre pre made stam de wereld dominaten hahaha. hottake van de dag. kan ik in ieder geval claimen mocht er een rummetje gepulled worden
  3. [Stam] Ab Urbe Condita

    heb geen reacties gezien en hopelijk is niemand bezig, maar ik heb een oud mapje met zn 10 stamplaatjes gevonden op mijn pc dus ik pak er daar eentje van. excuses mocht iemand al bezig zijn
  4. [Stam] Ab Urbe Condita

    ten eerste naar een ieder die het viert of gewoon geniet van zijn vrije dagen: FIjne pasen ter zaken dan maar 1. De tekst: Ab Urbe Condita 2. Kleurencombinatie(s) vrije keuze laat me graag verassen 3. Thema: Ab Urbe Condita betekent vanaf de stichting van de stad. wat ik dus een beetje zoek is...
  5. wereld 79 feedbacktopic!

    geen idee welke wereld het was. maar back in the day werd toen de eerste p2w wereld geopend. toen was ook dat de stam die 60% dominatie had won. dus werd er een stam gemaakt met iedereen die hiertegen was.
  6. Mijn forumaccount is verdwenen?

    hahahah kwam ik ook achter super kut. hoop stamplaatjes en pfplaatjes kwijt hahaha maar goed soms is investeren in nieuwe creators ook goed voor de karma punten
  7. [Profiel] Fire of Death

    1. De tekst: Fire of death of niets 2. Kleurencombinatie(s) Eigen invulling 3. Thema: Draken drakenrijders eigen invulling is ook prima 4. Prijs/gift: 300 5. Favoriet tot nu toe:
Bovenaan