Recente inhoud door Final 24

  1. Final 24

    Topstammen

    Rain blijft gewoon de topstam van cas10, of niet? Staat overduidelijk ver boven alle andere stammen.
  2. Final 24

    De dorpentellers

    Ik gok totaal aantal dorpen: 1 (minstens) Barbarendorpen 2 (sowieso)
  3. Final 24

    Make Casual Great (again): Discussietopic

    De meeste pakketten worden toch via events binnen gesleept. Er zijn verschillende events waar je voor 130-200pp 10% grondstofpakket kunt krijgen. Dit is in principe gewoon één extra edel(limiet). Spendeer 1500 PP en je hebt 10 extra edels. Spendeer 15.000 PP en je hebt 100 extra edels (als je...
  4. Final 24

    Topstammen

    Had op z'n minst iets grappigs verwacht. Nu is mijn foto ineens op het forum geplaatst... Daar is niets grappigs aan, dat is een schending van het portretrecht.
  5. Final 24

    Topstammen

    Wel knap dat je ondanks je lage IQ toch nog simpele dingen kunt begrijpen :)
  6. Final 24

    Topstammen

    Kun je er ook een voor mij maken? :tongue:
  7. Final 24

    Golden Awards Casual10

    To be fair... Je kunt de ruzie met Laagland niet vergelijk met iets (een dorp) verliezen... Dat zou betekenen dat we iets verloren zijn met het vertrek van Laagland uit de stam.
  8. Final 24

    Rate the Player

    -Punten Met 223k punten is dit een van de kleinere spelers. De groeiranklijst zet hem op rank 75 met een in-game rank van 78. Klein pluspuntje, dat betekend dat je nog iets zal stijgen in rank. Het aantal punten wordt natuurlijk enorm beperkt door de ligging. Maar dit neemt niet weg van het...
  9. Final 24

    Golden Awards Casual10

    Beste speler: Liquid. Efficienty op een casual wat minstens net zo hoog ligt als een topaccount op een normale wereld. Slechte speler: Final 24. Heeft letterlijk maar 2x iets laten zien, beide keren waren in vroegere werelden. Voor de rest is het alleen een actieve speler, maar geen kwaliteit...
  10. Final 24

    Golden Awards Casual10

    Je zet mij neer als de meest overschatte speler. Dat suggereerd dat er mensen zijn die ook serieus iets van mij verwachten :biggrin:
  11. Final 24

    Topstammen

    En dat is dus het argument wat ik elke keer aan mijn psychiater vertel wanneer hij me weer eens wijst op het feit dat ik een kluizenaar ben.
  12. Final 24

    Topstammen

    Ja, maar helaas hebben alle 120 spiegels een afwijking denk ik... De reflectie ziet er niet zo mooi uit als ik verwacht.
  13. Final 24

    Topstammen

    Beetje raar, ik zie Final 24 niet in de ledenlijst staan. Misschien een glitch? Anders had ik zeker kunnen begrijpen dat Crew op nummer 1 stond!
  14. Final 24

    Make Casual Great (again): Discussietopic

    Ik heb deze lijst gekopieerd van iemand die het met pakketjes had ingevuld. Blijkbaar heb ik niet voldoende verwijderd, maar het was inderdaad de bedoeling dit met de standaard goudmunten te doen. Jammer dat ze de events niet uit gaan zetten. Dat is momenteel veruit de beste manier om extreme...
  15. Final 24

    Make Casual Great (again): Discussietopic

    Ik heb dit even ingevuld als mogelijke instellingen voor de volgende casual wereld. Het is nu goed doorgedrongen dat het aantal BB's omhoog moet en ze zijn daar nu echt serieus mee bezig. Om dan alvast wat instellingen te suggereren lijkt me wel handig, want misschien kunnen we met z'n allen...
Bovenaan