Recente inhoud door Final 24

1. Final 24

Topstammen

Ja, als ik op zoek wat mensen bedoelen met recruit 2 win, dan komt er niet als definitie te staan: "Spelers die van de stam Rain naar BA gaan om BA sterker te maken dan ze al zijn". Maar misschien heb jij een heel ander handboek waar jij de definities in zoekt, zoals het "hoe verpest ik een...
  2. Final 24

Topstammen

Grappig dat "Rain naar zichzelf moet kijken" in eens voor komt in je bericht. Alsof je al een excuus had verzonnen voordat ook maar iemand over het feit begon dat mensen van Rain naar BA gaan.
  3. Final 24

praattopic

You're god damn right :biggrin:
  4. Final 24

praattopic

Goeie kans van wel, aangezien ik ook hier weer leiding neem over de stam :engel::biggrin: Het verdampen van regen is dan ook een natuurlijk fenomeen.
  5. Final 24

praattopic

Zoveel positiviteit over Rain. Wat een geweldige stam toch!
  6. Final 24

praattopic

Ja, ze zijn uniek... Maar ze zijn niet Rain. :rolleyes2:
  7. Final 24

praattopic

Tijd zat om allemaal naar Rain1, Rain2, Rain3 en Rain4 te komen dus! Laten we deze wereld overregenen!
  8. Final 24

praattopic

Zodra de wereld veranderd naar een normale wereld is het wel mogelijk om iemand zijn startdorp over te nemen. Tot die tijd niet. 24.07.2021 om 12:00:00 Verwijderd 20% Aanvalsblokkade zal uitgeschakeld worden. Aanvalsbeperking op het veroveren van het startdorp van een speler zal worden...
  9. Final 24

Topstammen

Het is hier zo enorm stil... Een van de stilste werelden tot nu toe. Is dat stilte voor de stom, net voordat de apocalyps gaat beginnen? Wie zien jullie als een goede stam momenteel?
  10. Final 24

Make Casual Great (again): Discussietopic

Een stukje van je bericht, waarin staat dat er opnieuw gekeken gaat worden of er een verdere limiet op de inventaris moet komen. Het is heel jammer dat de inventaris niet gewoon uitgeschakeld gaat worden en er dus nog steeds mensen zijn die nu actief aan het sparen zijn voor de volgende casual...
  11. Final 24

Kaartjes Casual 9

En nu is die op delete gegaan en een hoop BB dorpen achtergelaten.
  12. Final 24

praattopic

Eerst denk ik schlemiel daarna Alkan daarna reverse. Denk dat die daarna nog een keer schlemiel heeft gedaan, en toen weer terug naar reverse. NU heeft die ascendancy en vervolgens weer Victorious. Dus je zit niet fout... :biggrin:
  13. Final 24

praattopic

Ik blijf er bij dat je naam op cas3 Alkan is. Niet Schlemiel.
  14. Final 24

Golden Awards

En daarna nog even hier komen klagen dat hij meer dan 200k stacks heeft :biggrin:
  15. Final 24

Updates discussietopic

Ik snap niet zo goed waarom de optie is weggehaald om de vorige kaart te gebruiken. Je kunt overal aan wennen maar fijn is het niet.