De nieuwste activiteit van Final 24

• Final 24
    Final 24 reageerde op het bericht van Duckje in het topic Make Casual Great (again): Discussietopic met Like Like.
    Feedback is verzameld, we wachten even op een finaal rapportje van de projectstarter, op basis daarvan gaan we kijken of we dingen...
  • Final 24
    Final 24 reageerde op topic Praathoek.
    Jimmy jij hoort gewoon bij Rain. Wanneer ga je dit nou eens beseffen? Red Rain gaat fuseren met BahRain
  • Final 24
    Nou ik vind het wel erg lief van jou hoor. Zo lief dat ik je gewoon een aanbod wil doen om samen de Kattenstam op te richten. Kunnen...
  • Final 24
    Wat is l0rsl4 toch weer lief voor mij:
  • Final 24
    Wanneer gaan we te horen krijgen of er wat mee gedaan gaat worden?
  • Final 24
    Final 24 reageerde op het bericht van Ultimate Angel in het topic Make Casual Great (again): Discussietopic met Like Like.
    Leuk infinitief @miketijger. Vindt het alleen jammer dat er nu eens voorzichtig moet gekeken worden naar de Casuals. Dit neem ik het...
  • Final 24
    Final 24 reageerde op topic Topstammen.
    Je zal vast uit eigen ervaring spreken, Jessica. Dus ik geloof voor de volle 100% dat je een noob bent. Naar welk account kan ik de...
  • Final 24
    Final 24 reageerde op topic Overstappen casuals.
    Ik hoop dat je het mis hebt. Anders kunnen we het nieuwe topic beter "Lets pretend to make casual great again!" noemen.
  • Final 24
    Ik denk dat ik over ga stappen naar AKA. Rain heeft een inactieve noob die op geel staat. Echt amateuristisch....
  • Final 24
    Ik heb nu al 5 keer achter elkaar verloren omdat de tegenstander veel te sterk is. Van 650km naar 600km gegaan. Is het de bedoeling dat...
  • Final 24
    Het gaat er om dat je op die manier kunt leren van je fouten die je maakt tijdens het verdedigen tegen een aanval van een speler. Mocht...
  • Final 24
    Final 24 reageerde op het bericht van St. Jimmy in het topic Make Casual Great (again): Discussietopic met Like Like.
    Er is wel een dudelijk verschil tussen cas 5 en cas6. Vanaf cas6 waren er minder bbs per speler waardoor spelers eerder 'vast' lagen en...
  • Final 24
    Ik nomineer Jand al de beste toekomstige Rain lid! Hij heeft mij via skype laten weten dat die erg graag met mij samen wilt spelen. En...
  • Final 24
    Ben het ook met Mike en Jimmy eens. Als de BB dorpen per speler niet meer dan 8 worden dan heeft het gewoon geen zin om nog verder te...
  • Final 24
    Final 24 reageerde op het bericht van miketijger in het topic Make Casual Great (again): Discussietopic met Like Like.
    Qua korte discussie çava nog. Er is onlangs gediscussieerd in een ander topic. M.b.t mijn mening: Voor mij moet de start voor iedereen...