Recente inhoud door Felicitys

  1. Felicitys

    Spotprenten

    Dat was toch echt DaMIEN hoor, samen met Inge geloof ik. Kyuka ken je ook nog wel lijkt me, zat op Mirage dacht ik.
  2. Felicitys

    Golden Awards

    Want? niet al die stammen hebben de wereld gewonnen hoor :biggrin: , enkel de stammen waarin hij heeft gespeeld
  3. Felicitys

    Spotprenten

    ??? Jij kent Mien niet? Mienmaaiers W53? Damien?
  4. Felicitys

    Classic #28 Feedbacktopic

    Op .net / speeds kan ik er nog in komen. Maar op classic waar over het algemeen alle accounts een team van minimaal 3 personen hebben is dit een hele aparte instelling.
  5. Felicitys

    Classic #28 Feedbacktopic

    Is een variabele nachtmodus tegenwoordig een ding? Enorm rare instelling in mijn ogen.
  6. Felicitys

    Top/Flopspelers

    @DragonShield3 hey boef hoe gaat het?
  7. Felicitys

    Top/Flopspelers

    Ik speel al op deze wereld man, heb een top 2k account
  8. Felicitys

    Top/Flopspelers

    stabbernoob
  9. Felicitys

    Praathoek

    pfoe terug is een groot woord man. Gaat lekker wel man, aardig druk met school en weer in NL helaas
  10. Felicitys

    Praathoek

    Zag inderdaad redelijk wat namen die me wel aanspraken
  11. Felicitys

    Praathoek

    Ja dacht is effe kijken hoe tw erbij staat in coronatijden
  12. Felicitys

    Praathoek

    Hey rob :biggrin: ziet er uit als een leuke wereld dit veel namen die ik nog herken
  13. Felicitys

    Statement omtrent boosten op Tribal Wars.nl

    Ik denk dat het belangrijk is je te realiseren dat Duckje ook vrij weinig kan qua nieuwe regel, juist omdat er zoveel grijs gebied is. Hierdoor zou Duckje namelijk het spel een heel stuk ingewikkelder moeten maken dan het momenteel is, gezien nieuwe en extra regels enkel zouden zorgen voor nog...
  14. Felicitys

    Statement TAD (of TAB)

    My god... toen ik dit vanochtend las waren er maar 16 pagina's??? Ga eens wat doen in plaats van hier maar dom te zeiken over dit gebeuren. Snap sowieso niet waarom mensen TAD dit aanrekenen, dat Pigzor en zijn stam de boel niet op orde hadden is niet TAD zijn probleem. Hij heeft maximaal...
  15. Felicitys

    Page 5: Het spectrum der uitdaging en slagingskans - leidingguide voor premades V2

    Tja in de politiek doen ze ook zoveel beloftes die ze niet nakomen. Soms moet je gewoon met de omstandigheden dealen en dan kan het zijn dat het niet overeenkomt met uitspraken die je voorheen gedaan hebt. Mochten ze nou gelijk een of twee hele stammen volgooien is het anders wat, maar in deze...
Bovenaan