De nieuwste activiteit van feestjebouwen01

• Beste speler: Disguised Monkey. Deze spelers hebben volgens mij ook het meeste ervaring. Beste stam: WILD. Volgens mij is dit wel...
  • feestjebouwen01 reageerde op topic De start.
    Met veel activiteit kan je vaker al in het begin van de wereld wat grondstoffen mee snoepen van de spelers die early al wat gs verkopen...
  • feestjebouwen01 reageerde op topic De start.
    Ik weet van ElectroSlayer dat de premium beurs op jullie continent sneller vol zat dan bij ons. Ook pompt vanquisher zijn gs lvl's wat...
  • feestjebouwen01 reageerde op topic Spotprenten.
    Yup, dit snap ik. Dit kan niet alleen een referentie zijn naar de inderdaad gemakkelijke dorpen van ELMO, maar ook de dorpen die jullie...
  • feestjebouwen01 reageerde op topic Spotprenten.
    Ja hier op de Nederlandse servers noemen zit dit boosten en niet gemakkelijke dorpen pakken.
  • feestjebouwen01 reageerde op topic Wereldwinst.
    xD ik had mijn zin verkeerd geformuleerd. Ik bedoelde als reactie op pimsie te zeggen dat WILD al genoeeg weerstand heeft gehad als je...
  • feestjebouwen01 reageerde op topic Wereldwinst.
    @Pimsie. xD volgens mij heb je nog niet naar het tabje Verslagen tegenstanders (stam) gekeken. Viking werkt samen met meer stammen dan...
  • Hiermee moet wel duidelijk zijn wat er is gebeurd. In vergelijking met ANIMOWANA DZIEWCZYNKA krijgen wij de dorpen niet zonder troepen...
    • 1650204266863.png
  • Beste AF'ers, Eerst en vooral dacht ik dat het tegen de regels was om op een .nl server te spelen als je geen Nederlands kan. Dus...
Bovenaan