Recente inhoud door fear the death

  1. fear the death

    Wat is er nodig om een wereld te winnen...

    Bedankt voor de mooie woorden. Best knap dat hij het door had ik had er de volle 3min werk mee om het te doen lijken dat het echt was, pas op ik ben geen html expert maar kende de truc van zo een 15jaar geleden nog. Verder ben ik niet echt emotioneel, wel eerder teleur gesteld dat de...
  2. fear the death

    Spotprenten

    Slaap je nu nog niet, dat nummer is bezet stop eens met bellen...
  3. fear the death

    Spotprenten

    Wel ik moest lachen, sir u made my day.
  4. fear the death

    Spotprenten

    Totaal niet maar vond het passen, wist zelfs niet dat dit vampire diaries was sorry.
  5. fear the death

    Wat is er nodig om een wereld te winnen...

    klopt inderdaad, kwa bondgenoten mooi gespeeld.
  6. fear the death

    Spotprenten

  7. fear the death

    Wat is er nodig om een wereld te winnen...

    Ik mag nog altijd doen wat ik denk dat rechtvaardig is. Goed het spel wordt hard gespeeld wat leuk is, maar ergens gewoon kut dat mensen ongehinderd door jullie full off kunnen gaan want hun weten opvoorhand dat jullie ze niet gaan aanvallen wat het risico echt beperkt maakt en deze dan gaan...
  8. fear the death

    Wat is er nodig om een wereld te winnen...

    Aan de mods om daar onderzoek naar te doen wat er al dan niet gebeurd is.
  9. fear the death

    Wat is er nodig om een wereld te winnen...

    Mooi dit vind ik leuk maar dit komt alleen omdat svenson het recht in eigen handen had genomen om jullie iets of wat nog pijn te doen anders was het wel degelijk gratis...
  10. fear the death

    Wat is er nodig om een wereld te winnen...

    Allee bedankt toch nog iets positief dan.
  11. fear the death

    Wat is er nodig om een wereld te winnen...

    Ik volg niet alles op het forum dus voel je vrij er een link naar te sturen.
  12. fear the death

    Wat is er nodig om een wereld te winnen...

    Ik speel solo en heb nog een leven buiten tw dus ik doe wat ik kan.
  13. fear the death

    Wat is er nodig om een wereld te winnen...

    Nee tis aan de admins om te bepalen wat ze er mee zullen doen volgens mij had jij ergens in een forum gepost niets van bans mogen besproken worden op het forum of zo iets...
  14. fear the death

    Wat is er nodig om een wereld te winnen...

    Blijkbaar he... best appart dat de mensen dit toegeven maar jullie van niks weten, maar wel hun dorp hebben gepakt... Dit zonder troepen verlies ook nog eens...
  15. fear the death

    Wat is er nodig om een wereld te winnen...

    Nog een tipje van de sluier ik citeer 'Gaan fuseren en dan onderdeel worden van Chaos ja'
Bovenaan