Recente inhoud door Farmercy

  1. Rate the player(s)

    Damn kerel, u ok?
  2. Smerig spel op w88?

    Jij weet niet echt waarover je praat. Ik denk dat jij vooral geprikkeld bent dat je met je grote mond toch eigenlijk niet zo ver komt. Maar toch bedankt voor je input. Razor zat niet meer in de stam. Hoezo mag dit dan niet? Stel dat iemand van jullie beslist om te stoppen, dan moet je de dorpen...
  3. Spotprenten

    ach niet zo somber, ik denk dat er nog wel een leuke strijd aan ligt te komen!
  4. Spotprenten

    Het is niet enkel de naam die verandert is, Mark is er nu geheel en volledig mee gestopt. Ik ben zeer benieuwd naar wat deze wereld ons nog gaat brengen. Maar als ik het hier allemaal zoal kan lezen, zal de sensatie zich vooral in-game afspelen, en niet op de forums. :) @potje ik denk niet dat...
  5. praathoek

    In ieder geval heeft @sosabowski nu de screens ontvangen en we hebben we enkele zaken besproken. Hij geeft aan de situatie te begrijpen en zal dit binnen Tales bespreekbaar maken. LLM is een hele aparte verhaal en wat ik nu uitmaak uit hun vehaal, jong wat zijn jullie gedupeerd geworden. Zelfs...
  6. praathoek

    Je weet dat ik geen screens via AF ga delen. Daarbij weet je mij te vinden via Discord en als je met mij niet wilt chatten, dan vraag de screens via Lennart maar op. Mochten de screens waar zijn, dan onderneem jij acties en mocht ik geen screens kunnen tonen, dan zet je mij via AF toch...
  7. praathoek

    Je kan hier nu al een mietje zitten janken. Alles wat ik hier typ staan bevestigd via Discord chat berichten met jullie eerste leider. Alle nieuwe leiders en vooral nu, nummer 6 boeit mij niet. Wil je afspraken, stuur dan iemand naar voren die ook daad op zijn woorden kan zetten. Niet alweer...
  8. praathoek

    De eerste afspraken waren gemaakt geworden met de eerste leider van jullie stam en de bewijzen hiervan staan in de discord chat. Zoals ik kan terug lezen, waren deze afspraken ook mee gedeeld richting jullie stam. Als je dan situatie pak: Tales die samen speelt met 3 accounts van Obamer + Viral...
  9. praathoek

    De community die afgelopen werelden elkaar voluit onderuit halen via AF op vuil spel en een wereld later in elkaars reet kruipen ? Maar goed, ik hoor via onze contact persoon wel wat de reactie vanuit de moraalridders van Tales gaat zijn.
  10. praathoek

    Wel fijn om te lezen dat er spelers zijn die Coruscant zo vaak aanhalen in hun berichten, voel mij serieus vereerd :) Om jullie toch je zin te geven en wat sensatie voor AF. Er was inderdaad via een neutraal speler op 1 dorp van Lets Go kata op de boer gegooid geworden. Dit accepteren wij en...
  11. Feedback nieuwe scriptregels

    Welke standpunt zou dan niet verdedigd geworden zijn volgens jou ? en waarom was er dan niemand bereid van representatief groepje om eraan deel te nemen ?. Achteraf klagen over de deelnemers is daarom zeer goedkoop :) Terwijl je inhoudelijk over de "nieuwe" scripts regels nog steeds mag klagen...
  12. Feedback nieuwe scriptregels

    Heb je post gelezen en kan alleen maar toegeven dat je zeer goede punten aankaart. Hopelijk gaat er bereidheid zijn om in ieder geval om punt 1, het Boosten opnieuw ter sprake te brengen. Boosten is in ieder geval ook een onderwerp die al lange tijd speelt en ook daarover zijn er meerdere...
  13. Feedback nieuwe scriptregels

    Opzicht een zeer goede idee voor de quests opdrachten. Dien het eens in :) Snap ik. Alleen is tijd een belangrijke onderdeel van spel en deze onderdeel mag niet door een script geheel vervangen worden. Daarbij gaat het niet meer via een script munten kunnen slaan, niks veranderen aan spel...
  14. Feedback nieuwe scriptregels

    Meerdere mensen hadden via AF aangegeven dat ze mee wilden doen, alleen daadwerkelijke aanmelding was er niet volgens mij. Wel zijn in de 2e ronde alsnog alle spelers uitgenodigd om deel te nemen, die zich hadden aangemeld. Dus uiteindelijk had iedereen toegang tot de DenkTank die zich hadden...
  15. Feedback nieuwe scriptregels

    Denk persoonlijk dat de meeste niet willen begrijpen dat een script als een hulp middel gezien moet worden. Hierbij mag een scripts niet een onderdeel van spel overnemen en zelf onderhouden. De spelers die mee hadden gedaan op .net kunnen ook beamen dat de meeste nl spelers een ban hadden...
Bovenaan