Recente inhoud door .FarmAlarm

1. Wereld69 Rewind and fast forward

ik stem Sol.
  2. Top/Flop stammen

:oops:
  3. [Profiel] Profielplaatje [400PP]

Hallo, Ik zoek een profielplaatje en ben bereid 400pp hiervoor te geven. 1. De tekst: Sick Minds 2. Kleurencombinatie(s): Niet te fel iig. 3. Thema: Moet gerelateerd zijn aan de naam. 4. Plaatje(s) om te gebruiken: eigen keus -> gifje erin verwerken is wel leuk. Naam is in meervoud iets om...
  4. De Golden Awards van het jaar 2018, W62.

Een gelukkig nieuwjaar naar iedereen gewenst. Hierbij mijn awards uit het perspectief als hoofdspeler van Sick Minds. 1. Speler van het Jaar - Wie heeft in 2018 het meeste van zichzelf laten zien? 1- Savior of the North – De kracht achter Gods. Verre weg het meest actieve team dat de gehele...
  5. De Golden Awards van het jaar 2018, W62.

Leuk om te lezen allemaal. Een mooie strijd gehad noord in de eindfase met de spelers van Runner 5. Zal spoedig mijn awards eens uitdelen vanuit het perspectief als semi-starter/hoofdspeler van Sick Minds. Groetjes Mike. :)
  6. Kunnen de Goden de Manipulatie overkomen?

Je zit aardig in de buurt, slechts 400 verschil met de daadwerkelijke statistieken en maar slechts een half miljoen punten in 2 dagen kwijt. Niet heel veel inderdaad. Ik wacht geduldig af op wave 2 vanuit Mp. Wave 1 heeft veel schade gedaan met 200 clears, 170 edels en 4 dorpenwinst op het...
  7. Kunnen de Goden de Manipulatie overkomen?

Voor de goede orde; dit is een screenshot van de wereldchat, tussen een gesprek van een speler van Beil en de ex-speler van Sophia. Laat je goed informeren alvorens je een verwijt jegens het account Sick Minds doet hier op het AF.
  8. Top/Flop spelers.

Ik duid enkel aan dat zij ook voor de makkelijke weg kiezen, dat wil niet zeggen dat het gaat helpen ;)
  9. Top/Flop spelers.

10. Top/Flop spelers.

Anti TW o_O
  11. Belgische Bieren en FarmAlarm

Mhh zal wel iemand anders hebben gedaan. Daarnaast heeft Andries mij ook per direct geblokt nadat hij de NAP ontbond, zeker ook om confrontaties te vermijden? Maar ik sta altijd open om te chatten met jullie hoor, heb niks tegen jullie allemaal :). Zolang je plezier uit tw haalt en je...
  12. Belgische Bieren en FarmAlarm

Inderdaad. Wiejoe Vincent. Andries, 13:36 16-07-2018 student master economics in london. Zeer apart figuur lol. Andries, 13:36 16-07-2018 Ik houd me er deze keer in ieder geval ver vandaan
  13. Top/Flop stammen

Hoe kom je hierbij?
  14. Top/Flop stammen

Doei.
  15. Belgische Bieren en FarmAlarm

Bedankt voor de reactie op dit topic. Ik zal enkel reageren op bovenstaande citaten en daarna weer verder gaan met het spelen van Tribalwars, en het AF laten voor de mensen die hier actief op zijn zodat de situatie verhelderend is voor iedereen en er geen misvattingen meer zijn. Het toetreden...
Bovenaan