Recente inhoud door fansyboy02

1. De Golden Awards van het jaar 2018, W59.

haha, bedankt voor je melding. Nu snap ik je helemaal. Idd we hebben nog nooit contact gehad ik heb enkel hier en daar eens fakes over de vloer gekregen van jou maar dat was het. Ik bedoelde ook niets slecht ik vond het enkel raar. Alvast bedankt om jezelf te verduidelijken naar mij toe. :D
  2. De Golden Awards van het jaar 2018, W59.

Bedankt voor shoutout ik veronderstel dat deze naar mij is. Ik ben enkel een speler op @fansyboy02 en niet de owner. Dit is een goede vriend van me die zijn account enkele maanden geleden jammer genoeg heeft verlaten. @Xavierbone , Ik weet niet op welk account je speelt of speelde maar als je...
  3. De Golden Awards van het jaar 2018, W59.

1. Speler van het Jaar - Wie heeft in 2018 het meeste van zichzelf laten zien? 1- Runner 5 - De reden hiervoor is met het prachtig staaltje verdedig werk. 2- Flipping Pages - Account beheerder Rody en ... , Rody zelf heeft het account weer mooi groot gebracht en mooi verdedigd een aangevallen...
  4. [Speler gezocht] Toffe mede-speler gezocht.

haha, bedankt dat we als aanrader worden gebracht :). En ja,ik heb ook momenteel +2.5K incomings :p Het is altijd leuker om te strijden dan af te wachten.
  5. [Speler gezocht] Toffe mede-speler gezocht.

Dit is een link naar de map met iedereen in de stam zijn account voor getoond.
  6. [Speler gezocht] Toffe mede-speler gezocht.

Beste lezers, voor onze accounts op W59 zoeken wij enkele medespelers vanwege drukte bij de huidige teams. Elk account van ons heeft een mooi front en veel edel mogelijkheden. De Stam GI, wij staan op rang 2 zoals je kan zien staan we benadeeld op deze wereld. Maar we willen er het beste...
  7. [Speler aangeboden] Zoek w64 acc

Ben jij nog altijd opzoek naar een account? Dit zou dan zijn op een andere wereld dan aangevraagd.
  8. Account gezocht

Ben jij nog altijd opzoek naar een account? Wij hebben anders een miljoenen account ter beschikking.