1. Voordat je kan participeren op het forum dien je je eerst te registreren.

Druk hier om je te registreren!
    Ontzet Notitie

famdecibel's Recente Activiteit

1. famdecibel reageerde op het topic Discussietopic Mods.

En heb je daar klacht voor neergelegd? Zo ja, dan is dat onderzocht. Vergeet niet dat een lek overal vandaan kan komen. Op werelden...

21. mei 2019 om 21:51
  2. famdecibel reageerde op het topic Discussietopic Mods.

Wat is er ten tijde dat mensen mod zijn dan fout gegaan? (niet daarvoor, enkel ten tijde)

21. mei 2019 om 21:45
  3. famdecibel reageerde op het topic Discussietopic Mods.

Felicitys, van mij mogen mensen die in het verleden fouten hebben gemaakt gewoon mod worden. Het zegt helemaal niets over hun mod zijn....

21. mei 2019 om 21:43
  4. famdecibel reageerde op het topic Discussietopic Mods.

Nee, dat hoor je mij niet zeggen. Je verdraait de boel. Dat is een vergelijking die je nu maakt die nergens op slaat. Want dit is geen...

21. mei 2019 om 21:36
  5. famdecibel reageerde op het topic Discussietopic Mods.

Sorry, maar ik geloof echt in het goede van de mens en bij mij krijgt iedereen meerdere kansen. Zelfs als het na een eerste keer nog...

21. mei 2019 om 21:34
  6. famdecibel reageerde op het topic Discussietopic Mods.

Ik had me er niet in willen mengen, want minion doet het goed. Maar wat Jo Han zegt kan ik me toch echt in vinden. Dat heeft niets met...

21. mei 2019 om 18:11
  7. famdecibel vond Jo Han's post leuk in het topic Discussietopic Mods.

Volgens mij zijn beiden inmiddels lang genoeg mod zonder opnieuw de fout in te gaan? Dus ik vind dat ze redelijk hebben aangetoond dat...

21. mei 2019 om 18:05
  8. famdecibel reageerde op het topic Twee accounts aan de app koppelen.

Je mag dat indienen op het ideeenforum. Of dit technisch mogelijk is en of inno dit wel wil, weet ik niet.

21. mei 2019 om 16:43
  9. famdecibel vond Duckje's post leuk in het topic Het Tribalwars.nl Team.

Aantal wijzigingen van de afgelopen maanden: Laten we beginnen met de vertrekkers: @SC Beast. heeft besloten te stoppen met modereren....

21. mei 2019 om 08:53
  10. famdecibel vond Duckje's post leuk in het topic Updatetopic.

Update naar versie 8.169 Beste Community, Onze update naar versie 8.169 zal morgen geïnstalleerd worden. Deze update bevat 2 kleine...

20. mei 2019 om 08:51
  11. famdecibel vond Duckje's post leuk in het topic Casual 8 is gelanceerd.

Beste spelers, Vandaag is onze nieuwste Casual wereld, Casual 8, gelanceerd. Deze wereld is bedoeld voor nieuwe spelers die het spel in...

16. mei 2019 om 21:49