Recente inhoud door .Fakie

1. .Fakie

Top/flopstammen

2. .Fakie

Praattopic

Grootste gedeelte van speeders hadden altijd wel een groot ego voor mijn gevoel :tongue: Denk het inderdaad ook, denk dat jij meer rond dezelfde tijd was gestart als Bram (speelde jullie niet ook samen met Davey?)
  3. .Fakie

Praattopic

Haha, ik weet wie je bent ja Ik las dus even deze https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/inter-server-summer-championships-2013.166134/ en vond daar dus "Hierbij hadden we dus twee NAP's met Damn! en UKSC. Damn! was hier niet tevreden mee, hierdoor is er 2 rondes erna een domme stab...
  4. .Fakie

Praattopic

Is het dan niet zo dat zulke spelers meteen gefocust worden? Stel Davey begint ineens te speeden op Flex, dan lijkt het me toch dat iedereen die een beetje bekend is met speed hem gaat focussen (helemaal als hij hoogstwaarschijnlijk 1 van 2 tegenstanders zal zijn die je op die speed gaat zien)...
  5. .Fakie

Presenteer je account

Het wk werden we gewoon rekt door roemenie, was overigens ook de hele nl server dus we speelden uiteindelijk ook met minder optimale speeders als Melle :)
  6. .Fakie

Praattopic

1:1 Maurits
  7. .Fakie

Presenteer je account

In 2017 speelde ik geen tw, laat staan speeds. IJzersterk bericht heb je weer geschreven. Enige wat ik me van je herinner is dat je goed kunt farmen en kunt snipen. Epic.
  8. .Fakie

Presenteer je account

Herinner me niet dat je iets presteerde in 2014
  9. .Fakie

Spotprenten

10. .Fakie

Earlygame Awards / Verwachtingen

22 classics starten en 5 winnen is ook een kunst idd.
  11. .Fakie

Earlygame Awards / Verwachtingen

Voor de winst gaan maar niet winnen, epic
  12. .Fakie

Page 1: kata's

De Howlin gereduceerd naar een katanoob, je had moeten stoppen op je hoogtepunt ouwe reus
  13. .Fakie

Praathoek Classic 22

Dan komt Mark die ochtend thuis in een vrouwenjas
  14. .Fakie

Top/flopstammen

Join de mijne gr
  15. .Fakie

Top/Flop Stammen

De Pimmels