Recente inhoud door Faithless.

  1. Faithless.

    Topstammen

    Wil Youth and Wiskey jullie verlaten dan?
  2. Faithless.

    Make Casual Great (again): Discussietopic

    Wat een gejank weer. (sta je natuurlijk ook bekend om) Elke stam stacked hun bb dorpen, kan ook zat voorbeelden opnoemen van andere stammen die dit doen. Dat stacken van bb dorpen gebeurt al veel langer dan de casual 10 en het is nou jammer genoeg de enige manier om aan je dorpen te komen...
  3. Faithless.

    praattopic

    Ik ben nooit jouw co geweest? Weet niet waar je dat vandaan haalt. Heb ook nooit de behoefte gehad om met een stuk verdriet als jij op een account te zitten. Je hebt veel te veel praatjes voor iemand van jouw niveau. @Master Roshi. mocht je nog een frontaccount met Dylan hebben, voel je vrij om...
  4. Faithless.

    Make Casual Great (again): Discussietopic

    Ik denk sowieso dat de meeste casual spelers gewoon op zoek zijn naar veel meer bb dorpen per speler. De rest van de voorwaarden zijn prima naar mijn mening. Als je de casual 10 nu ziet, dan weet je gewoon dat over een paar weken nog maar een paar bb dorpen over zijn. Vervolgens duikt iedereen...
  5. Faithless.

    praattopic

    Dylan is toch 1 van de grootste staatsmongolen in deze community. Dat zijn begeleiders maar eens beter opletten wat hij allemaal uitspookt.
  6. Faithless.

    Golden Awards

    Ja @charlezz, jij lijkt mij wel iemand die een heel objectief lijstje kan maken.
  7. Faithless.

    Het trieste gezelschap, Rain.

    Kamp Rain vindt dat wij de regels verdraaien wanneer het ons uitkomt. Kamp RA/BA vindt dat kamp Rain de regels verdraait wanneer het hen uitkomt. Conclusie: gewoon stoppen met die domme afspraken, stoppen met dit domme topic en het gewoon een beetje netjes houden (geen kata's en dergelijk)...
  8. Faithless.

    Het trieste gezelschap, Rain.

    Neem een Snicker zeg. Alsof iemand het van ons wat boeit wat jij doet...
  9. Faithless.

    Het trieste gezelschap, Rain.

    Nou dan wil ik heeeeeeeel graag zien bij wie dit gemeld is, aangezien echt niemand er van weet. Volgens mij lul je maar wat.
  10. Faithless.

    Het trieste gezelschap, Rain.

    Rain > Charlezz Wat is dit voor dom kul stuk zeg. Ik was vorige maand ook verkouden, hoe durfde jullie toen dorpen te pakken... Zullen we gezamenlijk iemand aanwijzen die alle ziektes van de stammen bij houdt, zodat we die mensen niet kunnen aanvallen? Jij moet wel echt van de oude stempel...
  11. Faithless.

    Once upon a time in Tides

    K*tnaam
  12. Faithless.

    Praathoek

    RiTeSh Is HiEr
  13. Faithless.

    Praattopic

    We gaan je missen...
  14. Faithless.

    Einde Wereld Awards

    Niet dat ik het niet met je eens ben omtrent dat er helemaal geen goede verdedigende acties hebben plaatsgevonden op deze wereld en je daarmee ook niet iemand specifiek zou kunnen benoemen, is dat untested ook niet helemaal waar. Het is duidelijk dat jullie de slaagkracht misten om een...
  15. Faithless.

    Praattopic

    Nee alleen verloren, dus ben er daarom mee gestopt:sad:
Bovenaan