De nieuwste activiteit van Exact.

• Exact.
    Exact. reageerde op het bericht van AFAB in het topic Golden Awards met Leuk Leuk.
    oh oke, mijn begrijpend lezen is ook niet erg best maar is duidelijk nu :)
  • Exact.
    Exact. reageerde op topic Golden Awards.
    Moet ik dan iemand anders bij overschat zetten terwijl ik dit eigenlijk niet vind? Dan krijg je weer van die lijstjes zoals er gisteren...
  • Exact.
    Ik bedoel jou EN die 3 fake accounts als minst favoriet. Niet dat jij ze allemaal bent :p beetje verkeerd verwoord misschien
  • Exact.
    De reden hierachter is dat Eddie en Exact anders vast lagen, meer niet.
  • Exact.
    Exact. reageerde op het bericht van Ezra the King in het topic Golden Awards met Leuk Leuk.
    Ja stuur je vv maar naar Triballegende ;)
  • Exact.
    Wil je ook voor me deffen op W71?:redface:
  • Exact.
    Kijk eens wat er bovenaan mijn lijstje staat? Ik geef tenminste een eerlijke mening over de wereld om iedereen wat leesplezier te geven...
  • Exact.
    Conor was nog daarvoor en did had genoeg stacks :X
  • Exact.
    Exact. reageerde op het bericht van Mini Underdog in het topic Spotprenten met Leuk Leuk.
    Hmm
  • Exact.
    Allereerst wil ik melden dat ik gewoon mijn eerlijke kijk geef op deze wereld, stamgenoten ga me dus niet boos aankijken als ik jullie...
  • Exact.
    Exact. reageerde op het bericht van Jerre in het topic Spotprenten met Leuk Leuk.
    Droog 2 van Motr! zoekt nog co's op het account blijkbaar!
  • Exact.
    Lekker subjectief lijstje
  • Exact.
    Exact. reageerde op het bericht van maretan in het topic w71| Are U ready? met Leuk Leuk.
    als onpartijdig jurylid blijf ik liever anoniem voor men me gaat flamen :eek: qua beoordeling: reputatie, skill-level van de spelers...
  • Exact.
    Exact. reageerde op topic w71| Are U ready?.
    Amen moet lager geplaatst worden, hoorde dat ze niet tevreden waren met hun rating
  • Exact.
    Exact. reageerde op topic w71| Are U ready?.
    Uitslag is onderweg trouwens, ik heb gespeeld als inval jury