Recente inhoud door Electro-Sniper

1. CO-PLAY verboden?

als inno regels maakt voor elke tw , elke taal, en op zelfde manier overal regelltjes pleurt, en niemand erover kan praten, wie weet wat wel of niet mag ... en laat me regel zien dat het is toegestaan, heb geen zin om over een week een zielige ban te krijgen net als op franse tw nu ...
  2. CO-PLAY verboden?

poo zei ? ... verwijderd ... is het nu wel of niet,
  3. CO-PLAY verboden?

bij de franse tw gaat het de 24ste in, hier zou het morgen ingaan maar hebben het een week verlengt om erover te praten eerst (MAAR) niemand deed het. dus makkelijk voor hun. je kan iemands account overnemen maar zal 90dagen moeten wachten tot account inactif gesteld wordt en het naar een co...
  4. CO-PLAY verboden?

aangezien de nieuwe regels op de franse tw is het daar verboden om co's te hebben (meer personen op een account) en hier las ik even lekker rustig de regeltjes door en het is het zelfde, alleen mag er niet over gediscussieerd worden voila, https://legal.innogames.com/staemme/nl_NL/agb , de...
  5. Clustercontest W53

altijd leuk om te zien hoe eerlijk gespeeld wordt, --' maar goed blijft een spel, verder ook geen zin meer om mee te doen, alleen al het principe om eraan te denken ... r.
  6. Clustercontest W53

God4strike ook bewerkt. (ANB truck). fijne avond verder, mvg. r.
  7. Clustercontest W53

God4Strike oldtimer truck A224. (een echte klassieker) , opweg voor een nieuwe aanhanger. hij mag wel wat gepimpt worden maar dat laat ik jullie doen. rustige ligging, met een top farm gebied infinity komt eraan, we moven wel even :') origineel zonder toepasingen. http://prntscr.com/f8mhwp
  8. gezocht

gezocht
  9. Het einde van Wereld 45!?

naar mijn mate als m!lf ook beetje respect hiervoor had, dan gingen ze ook op delete en zal er geen winnaar zijn , en is er teminste iets legendarisch gebeurd op deze wereld.
  10. Het einde van Wereld 45!?

Kort en kracht uitgeled, een wereld wat na 2 jaar op zijn einde aankomt, veel werk , emoties , gezelligheid en uiteraard wat haat , hoop toch dat iedereen het weer goed zal vinden met de vijanden en dat beetje respect kan terug krijgen, zou ook fijn zijn om al die discussies hier achter te...
  11. Top/Flop stammen

ja, die oude baasjes ruim je niet zomaar op :p
  12. Top/Flop stammen

lol, nouja over 500 zware cav die je zomaar krijgt valt ook te lachen xD we hadden massa op de stam .i. , kregen zelfde dag massa in noorden, en verder valt er neit veel te vertellen xD , (kleine flop hoor) :0 we gaan rustigaan gewoon afkicken, zelf nog mijn uurtjes, lekker wat farmen...
  13. Top/Flop stammen

saai heh
  14. Top/Flop stammen

een kleine flop , maar goed, zoveel zijn we niet kwijt. en voor de rest gaan we het rustigaan doen, om weer de fun terug te krijgen, en stop met al die privee berichten niemand krijgt dorpen lol, en nee we gaan niet op delete. sommige mensen willen even weg van dat gezeur van al die mensen...
  15. Top/Flop stammen

mooi gespeeld .i. , en veel suc6 verder op deze wereld. na sommige info zijn we erachtergekomen dat een paar dingen niet zouden (zullen) werken op deze wereld , altijd in voor een praatje, maar de fun is er af nu. mvg. richard.