Recente inhoud door el don corleone

  1. el don corleone

    Feedback nieuwe scriptregels

    het gebruik van 1command , kan dat ???? Alex
  2. el don corleone

    info

    beste, blijkbaar kan ik niet op mijn smartphone als op mijn pc Tribal wars spelen onder het zelfde account, wat doe ik mis mvg, Ghersin Alex
  3. el don corleone

    info

    TY for the info
  4. el don corleone

    info

    Het kerst en nieuwjaars bestand wanneer begint dat juist aub mvg, El Don Corleone
  5. el don corleone

    edelmannen

    jo de .................., gouden munten slaan met de macht, maar edelmannen maakt niet echt, wat zou mis kunnen gedaan hebben ???? mvg, El Don Corleone
  6. el don corleone

    info vergaaring

    dt fouten, sorry daar voor, heb vrij ernstige vorm van dislectie en tracht echt mijn best maar daar sluipen toch foutjes in en op het moment zelf zie dat niet. ik vind het voor mezelf al een prestatie om op deze mannier iemand te woord te kunnen staan, en getuigd ook van veel moed, uiteindelijk...
  7. el don corleone

    info vergaaring

    Blijkbaar is het een fabeltje, van daar ik de vraag nog eens stel, kan je het rapport weerhouden, dus niet mee sturen als iemand je dorp heeft aangevallen, zodat hij of zij geen onfo bekomt over je dorp en voor alle duidelijkheid heb ik over dit Verzonden: 13.02.10 19:37:39 De aanvaller...
  8. el don corleone

    info vergaaring

    jo de ................., Als je aan gevallen word door scouts en andere, krijgt de aanvaller een rapport van de toestaand in het dorp, dat aangevallen heeft. Nu klaarblijkelijk kan je dat weerhouden, het rapport zou de aanvaller dus niet krijgen. Hoe doet je dat . mvg, El Don Corleone
  9. el don corleone

    boederij te klein

    gasten en of grieten, wat mis doe ik en hoe los ik dit op Dorpsoverzicht A La Cornische Gebouwen Hoofdgebouw (level 17) Kazerne (level 11) Stal (level 10) Werkplaats (level 10) Adelshoeve (level 1) Smederij (level 20) Verzamelplaats (level 1) Standbeeld...
  10. el don corleone

    Info

    heb twee vraagjes: Is het mogelijk om het te weten of er meer dan een persoon de aanval heeft ingzet op een dorp , zoja hoe dan heb ooit van iemand een link aan geboden gekregen met een overzicht van een volledige wereld, graag had ik geweten dat kan bekomen mvg, El Don Corleone
  11. el don corleone

    troepen

    en wat zou ik dan best doen, om deze situtatie te veranderen ???
  12. el don corleone

    troepen

    Kan blijkbaar geen troepen meer aanmaken of zeer beperkt, wat zou er kunnen mis lopen of wat moet ik anders doen ????? Hoofdgebouw (level 20) 9155 10311 7120 17 3:36:44 De boerderij is te klein Kazerne (level 9) 1601 1568 720 4 0:58:20 Uitbouw naar level 10 Stal (level 10) 2723...
  13. el don corleone

    Info

    Jo gasten en grieten, Heb een vraagske, het lukt mij niet om barbarendorpen van meer dan 3000 punten te veroveren, wat doe ik mis en of wat moet er meer gebeuren om dat wel te kunnen. mvg, El Don Corleone
  14. el don corleone

    info

    Kan ik in wereld 15 mijn gewoon opzeggen en op andere datum opnieuw beginnen ???? mvg, El Don COrleone
  15. el don corleone

    Te veel volk????

    de Boerderij is dus volledig uit gebouw en ik zal verder de raadgevingen ter harte nemen, Vind wel echt heel tof mvg, El Don Corleone
Bovenaan