De nieuwste activiteit van .EErd

• .EErd reageerde op het bericht van Chameleon in het topic Shakedown8 en zijn werkwijze met Leuk Leuk.
    Dom Perignon - Een analyse van het account Na de compleet ongefundeerde sneren richting EWS heb ik besloten eens een analyse te doen op...
  • .EErd reageerde op topic Top/flopstammen.
    Kap nou eens met bashen. Waarom is het een vereiste binnen het huidige TW dat stammen elkaar neerbashen en haten? Wees eens gewoon...
  • .EErd reageerde op het bericht van McAwesome in het topic Feedback nieuwe scriptregels met Leuk Leuk.
    Ik apprecieer de tijd die het TW team en de vrijwilligers in het bedenken van nieuwe scriptregels hebben gestoken. Hoe het opzetten van...
  • .EErd reageerde op het bericht van Global Knowledge in het topic Feedback nieuwe scriptregels met Leuk Leuk.
    Als iemand mij het nut van geheimhouding van privé scripts uit kan leggen dan hoor ik het graag. Enige hoe ik het nu zie is voordeel van...
  • .EErd reageerde op het bericht van Cacturne in het topic Feedback nieuwe scriptregels met Leuk Leuk.
    Gegroet allen, ik ben GESCHOKT door dit nieuws, maar eerlijk had ik wel een vermoeden dat Laurens bewezen botter is. In mijn tijd heb ik...
  • .EErd reageerde op topic Feedback nieuwe scriptregels.
    Je bedoelt diegene met de meeste tijd en zin om 4000 kliks per dag te doen? Was nu ook al zo dat activiteit meestal wint, maar dit...
    COrus kraamt ook wel veel onzin uit he. Volgens hijzelf is ie ook nog steeds de allerbeste speler. Zou niet zomaar gaan geloven wat die...
  • .EErd reageerde op het bericht van Calamity. in het topic Feedback nieuwe scriptregels met Leuk Leuk.
    My feedback in a nutshell
    Het is en blijft gewoon een feit dat de meeste scripts deffscripts zijn. Offscripts zijn er naar mijn weten niet heel veel, ja wat...
    Het is en blijft een feit dat veel mensen gaan rennen bij het deffen. Door sangu etc eruit te halen maak je het nadeel van de deffer...
  • .EErd reageerde op het bericht van Ezra the King in het topic Feedback nieuwe scriptregels met Leuk Leuk.
    Hij zat er zelf in dus waarschijnlijk niet. De TW-Community werd vertegenwoordigd door de almachtige Croissant
    Als enige niet TW-teamlid, dit is een grap mag ik hopen
    Er is een verschil tussen dit op speed een uurtje of 3 te doen en dit maanden aan een stuk te doen he
    Denk persoonlijk dat dit voor velen het einde zal zijn. Voor een ban van 1c waren velen voorstander volgens mij, maar dit is wel heel...
  • .EErd reageerde op het bericht van rikkert1234 in het topic Feedback nieuwe scriptregels met Leuk Leuk.
    De dag die we allemaal wisten dat er ooit een keer zou komen is helaas aangebroken. Waarbij er goede elementen inzitten zoals dat...