Recente inhoud door Dutchgangster

1. Dutchgangster

Stelling van de dag

8k lijkt mij logischer, zoveel is dat grootste pakket toch?
  2. Dutchgangster

Stelling van de dag

Als je het vergelijkt met hoeveel pp er in sommige starts doorheen gaat kan ik begrijpen dat hij zegt dat hij het mee vindt vallen.:tongue:
  3. Dutchgangster

Stelling van de dag

Nieuw stelling: VVV kan maar beter gewoon meteen degraderen??
  4. Dutchgangster

Het grote complimententopic

Ik heb het zelf nooit gedaan eigenlijk dus ook nooit echt over nagedacht. Miss een leuk discussiepunt?
  5. Dutchgangster

Natuurlijk dik ik het aan, maar dat doe ik vooral om aan te tonen hoe gek het is om zonder reden maar zoiets te roepen. Laten we het er maar op houden dat je veel van mij kunt zeggen, maar ik wel altijd eerlijk ben. Je kunt er dan ook vanuit gaan dat dat niet gebeurd is, maar nu jullie er zo...
  6. Dutchgangster

Nou laat ik voor de fun ook maar eens zo'n aanname doen dan. Wss heeft salt in een discord call besloten om iemand te laten loggen op a lesson zodat alle dorpjes leeg staan wanneer de edels aankomen. Snap je nu wat ik bedoel?
  7. Dutchgangster

Ik bedoel dat je aannames maakt gebaseerd op wat jij denkt dat er gebeurd is, zonder dat er enig bewijs aan ten grondslag ligt of dat er enige reden is om dat aan te nemen. Dat vind gevaarlijk ja.
  8. Dutchgangster

Je maakt hier hele gevaarlijke aannames, besef je dat?
  9. Dutchgangster

Jij kent Laurens duidelijk niet, die is daar veel te lui voor en iedereen die hem kent weet dat. ;)
  10. Dutchgangster

Het is een toren wereld dus fakes zijn sws al niet heel zinvol? Bovendien denk je echt dat als Laurens niet eens de gs opmaakt, hij wel off/Def dorpen gaat noteren? :p
  11. Dutchgangster

Ik compenseer ook al voor de morele waarden van @Kyuka dus zal deze dan ook maar op mij nemen?
  12. Dutchgangster

Dat is niet waar, zoals ik eerder aangaf hebben we het er intern over gehad maar was er weinig tegen in te brengen gezien er omtrent dat punt niets op papier stond.
  13. Dutchgangster

Blijkbaar stond lesson vol gs :p
  14. Dutchgangster

Praathoek

Kut @DragonShield3
  15. Dutchgangster

Golden Awards

Mijn lijstjes zijn nooit erg aardig dus dat zou averechts werken