De nieuwste activiteit van dunkirk

• dunkirk reageerde op het bericht van maretan in het topic Golden Awards - w79 met Leuk Leuk.
    Beste speler: Kusm, heeft zich met een indrukwekkende groei omhoog gestoten, voor zover te zien niet echt veel intern, farmen hard...
  • dunkirk reageerde op topic Afspraken Kata's.
    Haha heerlijk hoe hypocriet je reageert. De dag voordat wij aanvielen kreeg ik een mass van 9 verschillende spelers uit de stammen...
  • dunkirk reageerde op topic Afspraken Kata's.
  • dunkirk reageerde op het bericht van CostaRica in het topic DST met Leuk Leuk.
    Gevalletje karma? :tongue:
  • dunkirk reageerde op topic DST.
    Heel naar
  • dunkirk reageerde op het bericht van Witch-king of Angmar in het topic DST met Leuk Leuk.
    Hebben Vexus hierop aangesproken aangezien wij ook zeker geen voorstanders zijn van het gebruik van katapulten op iets anders dan de...
    Nee dat is niet wat jij opnoemt. Maar mocht je deze discussie toch door willen voeren, zie ik de pm wel tegemoet. Denk dat het voor...
    Nee er is een verschil tussen een mening en een feit . Mijn mening is dat het een no-go is . Mijn mening is ook dat ik het zwak vind. En...
    Daar beantwoord je gelijk de vraag waarom het als een no-go gezien wordt.
    Dat mag jij vinden. Een vraag aan je? Waarom wordt er in de endgame of aanvallen van ervaren spelers nooit gebruik gemaakt van kata,s ...
    Deze vergelijking slaat natuurlijk nergens op. Dus als je een nachtdienst moet draaien op je werk moet je maar wachten tot de...
    Ieder mag zeker zijn eigen mening hebben en zolang tw de kata,s niet verwijderd blijft die discussie. Kata,s op gebouwen valt bij veel...
  • dunkirk reageerde op het bericht van Diplomatic Immunity in het topic DST met Leuk Leuk.
    Ik hoop dat vele van deze kata simpatisanten niet op W79 zitten momenteel, ik kijk niet uit naar nog een grootschalige kata herhaling...
    Gebruik van kata,s op dorpen buiten verzamelplaats of muur is gewoon een no-go. Alleen bij stabbers en revanche kunnen er...
  • dunkirk reageerde op het bericht van Diplomatic Immunity in het topic DST met Leuk Leuk.
    DST mag deze gang van zaken lijkt mij wel gaan veroordelen. Wanneer met een overmacht als deze een dorp wordt aangevallen is er geen...