Recente inhoud door Duckje

1. Duckje

wereld 79 feedbacktopic!

Nog een klein foutje in de aankondiging gespot: - Basisproductie: 60, op level 30 produceer je 2.400 grondstoffen per uur. 4.800 grondstoffen per uur
  2. Duckje

wereld 79 feedbacktopic!

Correcte antwoord hierboven Klopt, voor ondersteuning is het echter een nieuwe feature. Ik zal de tekst voor aanvallen ook aanpassen.
  3. Duckje

wereld 79 feedbacktopic!

Wereld 79 is aangekondigd! Ga jij spelen of sla je over? We horen het graag! ============ Wereld 79 Beste spelers, Onze allernieuwste spelwereld zal op 4 maart starten. Wereld 79 is een wereld met leuke en uitdagende instellingen waar iedereen welkom is. Hopelijk bevallen de instellingen...
  4. Duckje

Wereld 79 start op 4 maart

Wereld 79 Beste spelers, Onze allernieuwste spelwereld zal op 4 maart starten. Wereld 79 is een wereld met leuke en uitdagende instellingen waar iedereen welkom is. Hopelijk bevallen de instellingen jullie, je feedback is welkom op het wereld 79 forum! De instellingen Snelheid: - Bouwen...
  5. Duckje

Updates discussietopic

Daar is inderdaad iets misgegaan. Ik laat het corrigeren. Groeten, Duckje
  6. Duckje

Feedback nieuwe scriptregels

Volgens mij begrijp je me alsnog verkeerd hoor? Huidige regelgeving Scripts worden privé gemaakt en ingediend ter keuring (support) Scripter kan besluiten het script niet te publiceren op het forum Script verspreid zich organisch onder de community stam. Beetje bij beetje groeit dit. Nieuwe...
  7. Duckje

Privé scripts zijn enkel zichtbaar tussen scripter / Team. De verspreiding van deze scripts ligt dus compleet bij de scripter. Als deze dan in andermans handen terecht komen die deze dan wel indient kunnen ze alsnog publiek komen. Dit is trouwens geen nieuwe regel en staat ook nu in de...
  8. Duckje

Mijn excuses dat je tot op heden nog geen reactie hebt gekregen op je privébericht dat is inmiddels gebeurd. In dit proces was er In een eerste fase een publiek gedeelte, in een tweede fase een achter gesloten deuren stuk en in een derde fase de publieke feedback op het resultaat. Ook hier...
  9. Duckje

Ik plaats deze nogmaals omdat deze ook de feedback van de afgelopen paar dagen perfect beantwoord.
  10. Duckje

Updatetopic

Update naar versie 8.236 Dag allemaal, Onze volgende update zal op dinsdag 23 februari geïnstalleerd worden op alle spelwerelden. Deze bevat heel wat community wijzigingen! Dorpsnotities In de volgende release zullen we nieuwe manieren introduceren om je dorpsnitities te lezen en...
  11. Duckje

Laat ik het alvast maar 1x (en de laatste keer zeggen). Dit is geen 1 april grap Mensen starten 1 april grappen op 1 april (of 31/3 laat in de avond) Een 1 april grap starten op 17 februari is niet logisch. Een 1 april grap starten op 17 februari is ook niet grappig Op 2 april de mensen bannen...
  12. Duckje

Als eerste reactie wil ik graag iedereen in de denktank bedanken voor hun nuttige bijdragen met een uitzonderlijke shout-out naar @Coruscant voor zijn doorlopende kritische blik. Ik wil eveneens @Warre danken omdat hij ervoor kiest terug deel te zijn van het team en daarmee ook kiest om...
  13. Duckje

Wijziging Scriptregels vanaf 1 april

Nieuwe Scriptregels Beste spelers, Afgelopen maanden is er hard gediscussieerd over scripts op TribalWars.nl. Wat is volgens de community OK en wat niet?Welke scripts blijven binnen de lijnen en welke gaan echt te ver? Publiek of Privé?... Uit deze discussies ontstond er een denktank wiens...
  14. Duckje

Een script laten keuren, hoe doe ik dat?

Opgelet: We vragen jullie om scripters zelf hun eigen scripts te laten indienen. Op die manier kan een script ook snel aangepast worden en zijn er geen 5 keuringen voor hetzelfde script. Mocht jouw lievelingsscript medio maart niet gekeurd zijn kan je het zelf indienen. Op deze manier kan de...
  15. Duckje

Make Casual Great (again): Discussietopic

Wegens gebrek aan verdere stappen bij InnoGames hebben veel CM's andere stappen genomen om toch dingen te wijzigen. Voor TW.NL komt dit neer op de recente wijziging mbt overstappen om zo de verschillen te verkleinen. We zien ook dat dit wel helpt qua overname van inventaris en andere dingen...