1. Voordat je kan participeren op het forum dien je je eerst te registreren.

Druk hier om je te registreren!
    Ontzet Notitie

Duckje's Recente Activiteit

1. Duckje reageerde op het topic Het kruidvat is op..

En het feit dat het niet mag, Technisch niet mogelijk is en tegen GDPR wetgeving is.

18. jan 2019 om 16:00
  2. Duckje reageerde op het topic Het kruidvat is op..

Dat was dan in die periode tussen Okt 2007 en Okt 2008 dat ik nog geen CM was dan zeker?

18. jan 2019 om 15:50
  3. Duckje reageerde op het topic Het kruidvat is op..

Welkom op het internet. De wereld waar internetproviders om de 48 uur een ander ip-adres uitgeven. Waar het ip adres dat je thuis hebt...

18. jan 2019 om 13:32
  4. Duckje reageerde op het topic Discussietopic Mods.

Laat ik daarbij wel toevoegen dat deze speler achteraf nog wel een sanctie ontvangen hebben. Voor zover ik weet zijn de accounts op dit...

16. jan 2019 om 20:13
  5. Duckje reageerde op het topic Instellingen Classic #19.

Krijg je dan geen grote lege (onoverkomelijke) vlakken als er spelers hun account wissen? P.S. VV enkel limiteren binnen de stam is...

16. jan 2019 om 12:16
  6. Duckje reageerde op het topic Jouw favoriete wereld-instellingen?.

Ik heb het idee opgegooid naar Inno

16. jan 2019 om 09:07
  7. Duckje reageerde op het topic Het kruidvat is op..

Ik ga in de loop van deze week nog eens bekijken of hier de juiste stappen en sancties gegeven zijn. Ik wijs je er wel graag op dat we...

14. jan 2019 om 22:10
  8. Duckje reageerde op het topic Aanval van de Horde (versie 2019) Feedbacktopic.

Correct!

14. jan 2019 om 17:38
  9. Duckje reageerde op het topic Nogmaals verhoging dominantie.

De bovenstaande PM is net uitgestuurd. Aangezien op dit moment de rang 2 niet aan de benodigde 30% komt hadden we in principe de...

13. jan 2019
  10. Duckje postte een nieuw topic.

Aanval van de Horde (versie 2019) Feedbacktopic

[IMG] De vijand staat aan onze poorten! De Hordes barbaren marcheren richting ons koninkrijk. Je bent in de minderheid, dus gebruik je...

Forum: Discussie

13. jan 2019
  11. Duckje postte een nieuw topic.

Aanval van de Horde (versie 2019)

[IMG] De vijand staat aan onze poorten! De Hordes barbaren marcheren richting ons koninkrijk. Je bent in de minderheid, dus gebruik je...

Forum: Aankondigingen

13. jan 2019