De nieuwste activiteit van Duckje

• Duckje
    Duckje reageerde op topic wereld 79 feedbacktopic!.
    Nog een klein foutje in de aankondiging gespot: - Basisproductie: 60, op level 30 produceer je 2.400 grondstoffen per uur. 4.800...
  • Duckje
    Duckje reageerde op topic wereld 79 feedbacktopic!.
    Correcte antwoord hierboven Klopt, voor ondersteuning is het echter een nieuwe feature. Ik zal de tekst voor aanvallen ook aanpassen.
  • Duckje
    Duckje heeft het topic wereld 79 feedbacktopic! geplaatst in Wereld 79.
    Wereld 79 is aangekondigd! Ga jij spelen of sla je over? We horen het graag! ============ Wereld 79 Beste spelers, Onze...
  • Duckje
    Duckje heeft het topic Wereld 79 start op 4 maart geplaatst in Aankondigingen.
    Wereld 79 Beste spelers, Onze allernieuwste spelwereld zal op 4 maart starten. Wereld 79 is een wereld met leuke en uitdagende...
  • Duckje
    Duckje reageerde op topic Updates discussietopic.
    Daar is inderdaad iets misgegaan. Ik laat het corrigeren. Groeten, Duckje
  • Duckje
    Duckje reageerde op het bericht van Victorious. in het topic Updates discussietopic met Leuk Leuk.
    Lekker vertaald, as usual. Doet Google Translate dit voor jullie of heeft Innogames een vertaler in dienst? "Village Notes" is niet...
  • Duckje
    Duckje reageerde op topic Feedback nieuwe scriptregels.
    Volgens mij begrijp je me alsnog verkeerd hoor? Huidige regelgeving Scripts worden privé gemaakt en ingediend ter keuring (support)...
  • Duckje
    Privé scripts zijn enkel zichtbaar tussen scripter / Team. De verspreiding van deze scripts ligt dus compleet bij de scripter. Als deze...
  • Duckje
    Mijn excuses dat je tot op heden nog geen reactie hebt gekregen op je privébericht dat is inmiddels gebeurd. In dit proces was er In...
  • Duckje
    Ik plaats deze nogmaals omdat deze ook de feedback van de afgelopen paar dagen perfect beantwoord.
  • Duckje
    Duckje reageerde op het bericht van Bleufred in het topic Feedback nieuwe scriptregels met Leuk Leuk.
    Vergelijk het met F1 en het klopt weer. Waar het winnen niet alleen gaat om wie qua talent het beste de auto kan besturen,( tw = beste...
  • Duckje
    Duckje reageerde op topic Updatetopic.
    Update naar versie 8.236 Dag allemaal, Onze volgende update zal op dinsdag 23 februari geïnstalleerd worden op alle spelwerelden. Deze...
  • Duckje
    Duckje reageerde op het bericht van Warre in het topic Feedback nieuwe scriptregels met Leuk Leuk.
    Goede avond, Een hele hoop reacties, dat is goed want dat wilt zeggen dat het jullie interesseert! Ik zal niet specifiek ingaan op elke...
  • Duckje
    Duckje reageerde op het bericht van Vanquisher. in het topic Feedback nieuwe scriptregels met Leuk Leuk.
    Duckje heeft me benaderd na aanleiding het missen van mijn aanmelding voor de denktank en me om mijn mening gevraagd. Maar ik dacht...
  • Duckje
    Laat ik het alvast maar 1x (en de laatste keer zeggen). Dit is geen 1 april grap Mensen starten 1 april grappen op 1 april (of 31/3...