Recente inhoud door Drisos

  1. Spotprenten

  2. Spotprenten

    Geloof me, er is intern genoeg gezegd over z'n grote mond maar weinig daden. Dat is iig een ding wat ik kan verzekeren
  3. Golden awards

    Zou ik mogen vragen waarom je Tidal juist niet in je stam zou willen hebben
  4. Top/flopstammen

    Jongens laten we TW spelen ipv elkaar af te kraken <3
  5. Top/flopstammen

    Volgensmij ben jij ook een persoon waar je gewoon fatsoenlijk mee kunt spreken. Ik ben zelf een speler van Tidal en heb gewoon respect voor mijn tegenstanders. Trash talks heeft geen nut en zul je ook nooit een discussie mee winnen. Om duidelijk te maken er zijn fouten gemaakt door alle partijen...
  6. Top/flopstammen

    Dit heeft mede natuurlijk het gevolg door het handelen van House en Gaatje. Omdat zei die recruits doen en een bondgenootschap sluiten met elkaar moesten wij zsm onze safe veilig hebben. Moet wel zeggen zijn topkerels om mee te spreken. Als waarschijnlijk House en gaatje anders gehandeld hadden...
  7. Top/flopstammen

    Dus je bent lid van House? :eek:
  8. Top/flopstammen

    Hoe ik het persoonlijk voor me zie is het volgende: Spelers die in vijandelijk gebied andere spelers dan hun tegenstanders overnemen is in mijn ogen een clusterfuck. Hier bedoel ik dus interns, mb's etc. Een directe overname is natuurlijk geen clusterfuck in mijn optiek ookal ligt deze nog zo...
  9. Stelling van de dag

    Is barbarendorpen edel in het cluster van je vijand nadat je zo goed als weggespeeld bent niet triest? Bloody Hell(China) doet het iig bij .Maai
  10. Spotprenten

    Ben nu wel benieuwd hoe Tidal een stabber is
  11. Oorlogstopic Maai vs China

    Had het al uitgezocht voor je :)
  12. Spotprenten

    Dit is zeker niet de holocaust. Dit is propaganda uit Noord Korea een naam die jullie aandragen als jullie MB stam. Dus in mijn optiek is P&P van Noord Korea zeker gepast op een P&P forum.
  13. Spotprenten

    Maar dat het BB's zijn zegt natuurlijk al genoeg, daarom heb ik daar niks bij gezet :)
  14. Spotprenten

    Denk dat jij als persoon weinig daarover moet spreken. Heb even wat onderzoek gedaan.. Damens en heren zie hier het resultaat. SL is een fusie partner van ze, DPRK is hun mb stam. Je hebt dus hooguit 5 a 6 dorpen zelf genomen. Althans die niet te controleren zijn.
  15. Spotprenten

    Dat is wel heel eenzijdig laten zien he.. twstats
Bovenaan